Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Judith schreef:Ik ben van plan om binnenkort een iPod touch te kopen, maar nu heb ik een vraagje wat betreft de muziek. Je kunt alleen muziek erop zetten via dat iTunes begreep ik? Maar is dat zo dat je voor elk nummer moet betalen? Of is dat gratis?
Marijee schreef:Is de keuze van apps groot? Kan je bvb alle apps ook nemen die op de iphone kunnen bvb? Het is wel heel verleidelijk, hij lijkt me echt perfect!
emjam schreef:Ik heb ook een 8 Gb
Renzzi: ik denk dat ze ook wel de 3G koopt? want die ligt toch alleen nog maar in de winkel?
Spelletjes die leuk zijn (en gratis): angry birds lite, cut the rope lite en cut the rope holiday gift, rat on a scooter (weet niet of die nog gratis is), solitaire (heel verslavend) en nog wel meer spelletjes, maar je kan in de appstore wel kijken bij de top 10 gratis of betaalde apps
_Judith schreef:Dus het maakt niet uit waarbij je hem koopt?
_Judith schreef:Ohja, dat had een vriendinnetje ook gezegd, dat je hem alleen via de computer kon opladen, maar dat zij er een aparte bij had gekocht zodat ze hem gewoon via het stopcontact kon opladen! Bedankt dat je me eraan herinnert!