[Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sappos

Re: [Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 03:15

Weet iemand of en hoe ik een nog niet gedownloade of geupdate applicatie van mijn iphone verwijder? In Itunes lukt het mij niet...via mijn foon niet...help

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 19:12

ingedrukt houden en dan gaan ze schudden, en dan staat er wel een kruisje rechtsboven

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 19:44

Ik ben van plan om binnenkort een iPod touch te kopen, maar nu heb ik een vraagje wat betreft de muziek. Je kunt alleen muziek erop zetten via dat iTunes begreep ik? Maar is dat zo dat je voor elk nummer moet betalen? Of is dat gratis? :o

Renzzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:56

_Judith schreef:
Ik ben van plan om binnenkort een iPod touch te kopen, maar nu heb ik een vraagje wat betreft de muziek. Je kunt alleen muziek erop zetten via dat iTunes begreep ik? Maar is dat zo dat je voor elk nummer moet betalen? Of is dat gratis? :o

Muziek van iTunes moet je betalen... Je kan ook je eigen muziek die je al op de computer hebt staan erop zetten :j

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:09

Ah oke! Dus je kunt dus ook gewoon via YouTube liedjes downloaden en dan erop zetten? Mooi zo :D

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:58

Ik zit te denken om mijn geliefde ipod nano in te ruilen voor een ipod touch. Mede doordat er wi-fi opzit en dat is voor mij ideaal. Ik zoek eigenlijk ook ervaringen met de ipod touch. Wie kan me helpen? :D

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 14:14

Ik ben er super blij mee :)
omdat je er mee op wifi kan en je kan veel spelletjes downloaden en er zitten extra functies op zoals een adres boek, een agenda, een notitieboekje en een rekenmachine. Ik kan niet meer zonder!

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 14:16

Jups hetzelfde!!!
Vind internet toch wel erg fijn.. en pingen :D

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 15:31

Is de keuze van apps groot? Kan je bvb alle apps ook nemen die op de iphone kunnen bvb? Het is wel heel verleidelijk, hij lijkt me echt perfect!

Renzzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 16:14

Marijee schreef:
Is de keuze van apps groot? Kan je bvb alle apps ook nemen die op de iphone kunnen bvb? Het is wel heel verleidelijk, hij lijkt me echt perfect!

Je kan de meeste apps wel downloaden, eigenlijk alle die een iPhone ook kan. Maar sommige apps waar de 3G bij nodig hebt, die kan je niet downloaden.
Ik heb dat tot nu toe nog maar met 1 app gehad.

Voor de rest ben ik heel blij met mijn iPod Touch, ik heb hem nu een maand, en ik gebruik hem echt heel veel.
Bijv. met uitzendiggemist, ik kan nu heel makkelijk en snel filmpjes terug kijken, hij heeft een snelle internet verbinding.
Op school is het ook makkelijk om 'even' iets op te zoeken. :D
Dus ik ben er heel erg tevreden mee :j

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 18:26

Ik denk dat ik hem maar neem! Hoeveel GB hebben jullie? :) Ik zit een beetje te twijfelen, 8 gb is niet zo groot maar 32 is direct weer zo groot.. :=

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 18:47

ik heb 8.. meer dan zat vind ik..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:03

ik ga hem me komende week halen. bij de dixons is een aanbieding. 229 euro en dan krijg je de ipod 8gb inclusief handig hoesje.

welke apps zijn echt leuk om erop te zetten ? ik weet iniedergeval dat coin dozer erop komt :P

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:28

Ik heb ook een 8 Gb :)
Renzzi: ik denk dat ze ook wel de 3G koopt? want die ligt toch alleen nog maar in de winkel?

Spelletjes die leuk zijn (en gratis): angry birds lite, cut the rope lite en cut the rope holiday gift, rat on a scooter (weet niet of die nog gratis is), solitaire (heel verslavend) en nog wel meer spelletjes, maar je kan in de appstore wel kijken bij de top 10 gratis of betaalde apps :)

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:34

Ik vind pingchat echt geweldig

Renzzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 14:18

emjam schreef:
Ik heb ook een 8 Gb :)
Renzzi: ik denk dat ze ook wel de 3G koopt? want die ligt toch alleen nog maar in de winkel?

Spelletjes die leuk zijn (en gratis): angry birds lite, cut the rope lite en cut the rope holiday gift, rat on a scooter (weet niet of die nog gratis is), solitaire (heel verslavend) en nog wel meer spelletjes, maar je kan in de appstore wel kijken bij de top 10 gratis of betaalde apps :)

De 4e generatie ligt nu ook al in de winkel, maar ik wilde zelf geen 300Euro betalen voor een iPod touch. Ik heb hem zelf via Marktplaats gekocht een 2e handsje, prima ding! Vooral voor 100Euro!

Leuke niet-betaalde apps. FallDown, Bakery Story, Angry Birds (Heb ik van een vriend gekregen, volledige versie niet voor hoeven betalen) Farm Story. En ga zo maar door :D

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 14:30

Ik ga waarschijnlijk in de vakantie de 32GB versie kopen! Een aantal mensen uit mijn klas hebben er een, en ik ben verliefd <3 hihi. Ze zeiden wel dat 8GB wel kon, maar dat je dan heel snel aan het geheugen zat? Dus ik spaar nog een weekje verder en dan koop ik mooi de 32gb! :D

Zit alleen nog wel te twijfelen, in de winkel of op bol.com kopen.. bij bol.com is hij namelijk zo'n 10 euro goedkoper :') maar hoe dat met garantie daarbij zit?

Renzzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 14:44

Ik weet of er bij Bol.com garantie zit. Maar bol.com is erg betrouwbaar qua verzenden.
Het ligt er gewoon aan wat je fijner vind. En wat zijn de verzendkosten?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 14:49

Apple heeft internationale garantie. Als er een probleem is, ga je gewoon naar een Apple winkel. Dat is toch wat ik ervan versta.

Renzzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 14:54

Heb ook even op bol.com gekeken. En er is inderdaad een normale garantie. Want het is natuurlijk een normaal bedrijf, waar consumenten recht hebben op garantie en dat soort dingen :P
(Heb opgelet met M&O :o )

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 15:06

Dus het maakt niet uit waarbij je hem koopt? :o
Laatst bijgewerkt door _Judith op 27-02-11 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 15:10

Nee, heb mijn vorige daar ook gekocht. En toen er wat mee was, kreeg ik een nieuwe omdat ik hem anders weken kwijt was. Prima service daar! :D

Renzzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 19:07

_Judith schreef:
Dus het maakt niet uit waarbij je hem koopt? :o

Als tip, je krijgt volgens mij niet standaard een stekker. Je kan de iPod ook opladen aan de computer. Nou had ik bij een goedkope site die oplader gekocht, ook met autolader en extra USB kabel. Dit is de site http://www.easyonnet.nl/opladers
Ze hebben daar een snelle service, ik had de oplader heel snel binnen :D

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 19:45

Ohja, dat had een vriendinnetje ook gezegd, dat je hem alleen via de computer kon opladen, maar dat zij er een aparte bij had gekocht zodat ze hem gewoon via het stopcontact kon opladen! Bedankt dat je me eraan herinnert!

Renzzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 21:34

_Judith schreef:
Ohja, dat had een vriendinnetje ook gezegd, dat je hem alleen via de computer kon opladen, maar dat zij er een aparte bij had gekocht zodat ze hem gewoon via het stopcontact kon opladen! Bedankt dat je me eraan herinnert!

Ja, en de officiele adapters kosten 20Euro, en op deze site 8Euro incl. autolader enz.