Wat ontzettend naar en vervelend!Wat Cassidy zegt is wel een goede. En anders, je mag niet bouwen, maar mag je ook geen schuilstal bouwen? Of zo'n container plaatsen waar ze in zouden kunnen komen te staan?
Dat het nu niet lukt lijkt een flinke tegenslag, maar ga niet bij de pakken neer zitten. Je vader (en jij) vinden vast wel een oplossing zodat de paardjes nog steeds aan huis komen te staan. Ik kan me nu voorstellen dat je vader geen andere uitweg gaat weten te vinden.

) Uiteindelijk hebben ze het ook gewoon goedgekeurd en hebben wij nu onze aanbouw maar je moet een lange adem hebben met zoiets!
kan me goed voorstellen dat het allemaal heel frustrerend is maar dat is met bouwen/vergunningen volgens mij vaak het geval, komt altijd meer ellende en geld bij kijken dan je in de planning had. sterkte ermee! 
! Ik hoop dat je vader er doorheen komt, als het voor het bestemmingsplan in orde is dan moet het wel in orde kunnen komen lijkt me? Maar wat ontzettend banketstaaf dat jullie de bouw hebben moeten stilleggen....

dat is de CanCan!