ah, ik doe het altijd via ebuddy, maar thx marije ^^
Noeni
Geplaatst: 26-11-09 23:23
Ik vind de Jet echt een supergaaf ding, mijn vriendje heeft er eentje en ik vind hem opzich wel fijn alleen ik weet niet alles te vinden dus zit af en toe wel te pielen
Wilde toch even zeggen dat ALS die gps op m'n jet werkt dan helpt ie me ook super want ik had gisteravond en ontzettende verdwaald gweest als m'n gps z'n werk niet had gedaan. Het vreet trouwen wel heel veel batterij.
Waarom doet mijn internet het niet. Je moet zeker eerst iets instellen voordat hij het doet...
* Help.
Pakt alvast de gebruiks aanwijzing.
x_Mliss
Geplaatst: 01-12-09 10:05
Whoehoe hij doet iets.
Je moest iets met je wifi doen ofzo toch of heb ik iets verkeerds gedaan Hij staat alleen nu met me eigen pc aan? Dus als ik buiten ben heb ik geen internet of?
Weet niet ik heb gewoon onbeperkt internet... om eens tekijken of het wat is dit is nu ook een berichtje van me fone maar je moet wel bar veel gedult hebben haha kijken of die die smilies ook pakt je kon toch ook msn er opdoen?
Kytha
Geplaatst: 01-12-09 15:29
Ik heb m'n Jet Er zat in de doos ook een kaartje wat je in moet sturen voor 6 maanden gratis navigatie erbij.. alleen moet je de aankoopbon erbij doen. Ik heb alleen een abbo, moet ik van dat contract dan een kopie maken ofzo
oeeeh heb net 'mijn Jet besteld als het goed is kan ik hem donderdag ophalen bij het postkantoor is zo'n stylus er bij echt een aanrader? en een screenprotector dan?
Ik vind van wel zeker die screenprotector! Beschermt je beeldscherm echt goed. Toen ik hem net had heb ik die er meteen opgeplakt ging heel makkelijk zonder luchtbelle.
Nou en als ik het kan kan iedere kneus dat believe me. En dat pennetje ik vind het echt relaxt met lange berichtjes typen.
screenprotector is een klein doorzichitig plastic laagje dat je over je scherm doet zodat je scherm niet beschadigd en stylus is een pennetje wat je kan gebruiken.
ik heb hem nu 1 dag en hij bevalt me super. Ik moet hem nu wel alweer opladen omdat ik gisteren natuurlijk veel geinternet heb
Had ook een siliconen hoesje besteld bij devilpower, maar ze hebben me de verkeerde gestuurd (had ook bestellingen gedaan voor de nokia 5800 van mijn vriend, maar geen siliconen hoesje). Het hoesje gaat dus weer retour afzender.
weet iemand misschien hoe je kunt veranderen dat als iemand je belt, je zijn of haar naam ziet ipv het telefoon nummer? Heb nu meestal geen idee wie me belt.
Ik heb ook sinds een maand de Samsung jet, superfijne telefoon! Alleen ik kan mijn filmpjes niet op de computer afspelen, erg vervelend.. hebben jullie dit ook? Kan ik dit op de een of andere manier oplossen?