ben benieuwd naar de plaatjes tegen die tijd

zoals ik je berichten lees zouden jullie er volgens mij ook prima uit moeten komen (ik vermoed idd hetzelfde als jij , wat betreft die grond)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:Denk dat dat wel een hele goede opening is idd
Zeker met verschillende huurders in zijn loods zijn jullie puntjes heel realistisch en denk ook wel begrijpelijk (je tuin gewoon privé willen houden en de voorzijde van jullie loods voor jullie vrij en toegankelijk houden
Zeker net als dat recht van overpad voorstel lijkt me dat een goed voorstel
Ik ben benieuwd naar de reactie , maar zou het vreemd vinden als ze hier negatief op reageren
benangelique schreef:waxmelt: ik zou er niet aan beginnen. Het pad is belangrijk voor jullie bedrijf en dus zullen jullie dit pad altijd moeten kunnen gebruiken. Duidelijke afspraken of niet, er komt vroeg of laat gezeur van.
Ook wij hebben recht van overpad (poort achter onze tuinen), maar onze buurvrouw heeft er gewoon haar schuur op uitgebouwd en dat is nu al een jarenlang juridisch getouwtrek terwijl alles tot in detail op papier staat. Inmiddels is de gemeente er druk mee bezig, want ook zij hebben recht van overpad; zij moeten er immers bij kunnen in geval van calamiteiten. Nu maakt de betreffende buurvrouw echter gebruik van 'gedoogbeleid' en gooit zij het juridisch gezien daar op en daar lijkt ze nog verdraaid sterk mee te staan ook.
Kortom; recht van overpad, stukje van betaald door ons, alles vastgelegd en toch geen poot om op te staan.
heb je gezien dat er nabij de pannenkoekenboerderij in Leiderdorp een woning met grote loods te koop staat? of is dat te ver buiten je zoekgebied?
benangelique schreef:waxmelt: ik zou er niet aan beginnen. Het pad is belangrijk voor jullie bedrijf en dus zullen jullie dit pad altijd moeten kunnen gebruiken. Duidelijke afspraken of niet, er komt vroeg of laat gezeur van.
Ook wij hebben recht van overpad (poort achter onze tuinen), maar onze buurvrouw heeft er gewoon haar schuur op uitgebouwd en dat is nu al een jarenlang juridisch getouwtrek terwijl alles tot in detail op papier staat. Inmiddels is de gemeente er druk mee bezig, want ook zij hebben recht van overpad; zij moeten er immers bij kunnen in geval van calamiteiten. Nu maakt de betreffende buurvrouw echter gebruik van 'gedoogbeleid' en gooit zij het juridisch gezien daar op en daar lijkt ze nog verdraaid sterk mee te staan ook.
Kortom; recht van overpad, stukje van betaald door ons, alles vastgelegd en toch geen poot om op te staan.
heb je gezien dat er nabij de pannenkoekenboerderij in Leiderdorp een woning met grote loods te koop staat? of is dat te ver buiten je zoekgebied?
MarjanB schreef:Wij betalen bij overdrachtwe zijn ook langs geweest bij de verkopers en alles even nagelopen wat ze kwijt wilden en voor welke prijs en daarna hebben we aangegeven wat ze mogen laten staan/hangen. Bij ons vroegen ze nog heel veel voor luxaflex die al 10 jaar oud was (750 euro voor de erker) dus die mogen ze lekker meenemen haha
Wij hebben alles in de mail vastliggen, dat is ook voldoende