En laten jaren later nog littekens achter.
Wat betreft lavendel.

Je kan het proberen.
Laat zelf meestal de zaailingen staan en verpoot die na twee jaar om de boel te verjongen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissBambi schreef:Hihi
De klimop zit enkel op de pergola en het hek eromheen. Tuin is jaren terug door een tuinarchitect aangelegd dus echt ooit wel mooi geweest
Daar is zo'n gaas voor gebruikt..
De grote boom die er staat is ook iets aparts. Geeft een soort lange tuinbonenweet de naam zo niet maar heb nog het voorbeeld van de tuinarchitect ergens liggen
Anoniem schreef:Ik breek hier even in, met een vraagje.
Wij hebben een simpele rechtoe rechtaan tuin.
Nu een zooi(echte wintertuin,lekker voor de vogels.)
NU hebben wij 4 klikos en ik wil die een beetje wegwerken. Maar hoekjes in de tuin hebben we niet.
Onze achtertuin is gewoon een rechthoek.
Ik zal nog een foto maken...
Heeft iemand crea idees voor wegwerken van klikos?
behalve die houten ombouwen die je kan maken of kopen?
Jettie schreef:Jolien, gras terugsnoeien heb ik geen verstand van, sorryen wist ook niet dat tomaatjes het zo goed deden in ons klimaat! Ik zou er wel raad mee weten trouwens: gewoon als tussendoortje, door de salade, zelf pastasaus maken en een voorraad invriezen... lekker
Joltsje, leuk om zo'n tuin helemaal naar eigen wens in te mogen richten! Grind, gras en zand hoeven niet duur te zijn. Voor een redelijk groot terras (30 m2 ofzo) waren wij aan tegels volgens mij ca. 600 euro kwijt. Schutting durf ik niet te zeggen!