[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 22:57

Vorig jaar sloeg mijn iPhone ook op hol in de kou. Een paar keer meegemaakt dat hij van 18% ineens helemaal uitviel.
Dat was alleen wel toen er vorig jaar zo ontzettend veel sneeuw lag, en nu is het veel warmer buiten.

Choiix schreef:
Nee, want dat is streaming (tenzij je 'm op offline afspelen zet) :)

iTube is echt downloaden dus kost ook (nadat je je muziek gedownload hebt) geen data van je 3G bundel :)

Thanks voor de uitleg. Had even niet stilgestaan bij het verschil tussen streamen en downloaden.
Het downloaden van de muziek kost wel geld neem ik aan dan?
Ik ga me eens verdiepen in iTube, klinkt ideaal voor iemand die al een paar jaar geen iTunes meer heeft.

Edit: toch niet, want de app crasht steeds op mijn telefoon :+

Appeltje00

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 23:07

Hoihoi! Ik val even binnen met een probleem voor mijn iphone.
Ik wou net muziek afspelen maar op de een of andere manier geeft hij geen muziek en staat de volume op niets. Als ik hem wil Plussen aan de zijkant doet hij het ook niet, dan krijg ik niet de standaard blokjes in beeld van de volume.
Als ik gebeld wordt doet hij het gewoon en ook als ik mijn oordopjes er in doe werkt hij gewoon. Ik ben hem nu terug aan het zetten in fabrieksinstellingen maar ook dat werkt niet.
Iemand de tip?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 23:58

Ik heb de 5C gekocht en ik ben verliefd! Echt een gigantische overgang qua snelheid en gebruiksgemak (wat dus ook weer deels in de snelheid zit maar ook het mooie scherm, de lange batterijduur en dat hij een stuk fijner in de hand ligt). Ik vind het echt een aanrader :j

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 02:36

harriehoef schreef:
iTube kan je er ook opzetten. Dat is een app, je kan dan muziek downloaden. Je krijgt in die app een speciale afspeellijst. Bespaard een hoop frustratie met iTunes. :D

Zal wel niet bij de shuffle kunnen maar wel bij de Nano? Ik nijg de ene keer meer naar de shuffle omdat hij zo klein en makkelijk is mee te nemen. En de andere keer weer naar de Nano omdat je daar gewoon de afspeel lijsten op kunt lezen en wat meer mee kunt doen. Maar die is ook meteen weer wat duurder :+

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 11:45

Emmaa_ schreef:
Ik heb de 5C gekocht en ik ben verliefd! Echt een gigantische overgang qua snelheid en gebruiksgemak (wat dus ook weer deels in de snelheid zit maar ook het mooie scherm, de lange batterijduur en dat hij een stuk fijner in de hand ligt). Ik vind het echt een aanrader :j

Ik ga nu van huis weg om mijn 5s op te halen!!! *\o/*

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 11:49

wat is nu eigenlijk het verschil tussen een 5C en 5S? :o

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 11:51

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 11:53

voor de rest eigenlijk het zelfde dus kwa snelheid etc?

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 11:58

heb ze net vergeleken en denk dat ik toch voor de 5S ga

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 15:38

Nee qua snelheid zit er wel een verschil in. De 5S heeft een A7 chip en de 5C een A6 chip. In het gebruik merk je het (nu nog) niet maar als er nieuwe software uitkomt en alles wordt weer vernieuwd zal het verschil wel duidelijk kenbaar zijn. Ze zijn beide wel weer een stuk sneller dan hun voorgangers.

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 16:10

Szan schreef:
Vorig jaar sloeg mijn iPhone ook op hol in de kou. Een paar keer meegemaakt dat hij van 18% ineens helemaal uitviel.
Dat was alleen wel toen er vorig jaar zo ontzettend veel sneeuw lag, en nu is het veel warmer buiten.

Choiix schreef:
Nee, want dat is streaming (tenzij je 'm op offline afspelen zet) :)

iTube is echt downloaden dus kost ook (nadat je je muziek gedownload hebt) geen data van je 3G bundel :)

Thanks voor de uitleg. Had even niet stilgestaan bij het verschil tussen streamen en downloaden.
Het downloaden van de muziek kost wel geld neem ik aan dan?
Ik ga me eens verdiepen in iTube, klinkt ideaal voor iemand die al een paar jaar geen iTunes meer heeft.

Edit: toch niet, want de app crasht steeds op mijn telefoon :+

Dat had Ik een tijdje met Instagram. Bij mij was dit probleem opgelost door de telefoon helemaal uit te zetten en dan weer aan.
Proberen kan altijd?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 17:39

bij mij is foursquare helemaal van het padje, als ik ergens wil inloggen, komt ie met allemaal voorstellen, maar niet de plaats waar ik ben. Ik hoop dat het een bug is en dat ze snel met een update komen.
I.v.m. veiligheid is het de afspraak dat ik op stal inlog en weer thuis/op het werk inlog, zodat ze weten waar ik ben en dat ik nog heel ben enzo....

Winna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 18:26

Zijn er hier ook mensen die een ipad gebruiken om series/films te kijken? Ik woon nu tijdelijk weer bij mijn ouders en zit er over te denken om een ipad te kopen oa voor dit doel. Is de ipad hier geschikt voor en welke apps kun je daar het beste voor downloaden?

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 18:46

Ik kijk via tv overal(weet niet of dat bestaat in Ned.) en via YouTube, gaat prima, maar met apps daarvoor heb ik geen ervaring

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:26

Kan prima met de iPad hoor, zijn aardig wat players voor, hoef je je films ook niet om te zetten naar MP4 formaat wat de iPad normaal alleen snapt :)

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:57

_helga_ schreef:
wat is nu eigenlijk het verschil tussen een 5C en 5S? :o

Ik heb gekozen voor de 5s omdat de 5c niet beschikbaar is in 32gb, en dat wilde ik wel.

Heb net mijn 5s kn gebruik genomen, en ik ben helemaal happy. Alles makkelijk overgezet, alleen de muziek moet nu nog.

Ik ben alleen mijn whatsapp geschiedenis kwijt, klopt dat? Ik zie alleen groepsberichten staan, dat alle deelnemers zijn aangemeld, maar betekend dat ook dat ik berichten van hem gewoon weet krijg? Ik heb wel een Apple gestuurd, maar geen reactie, vandaar;) maar wrs hangen ze gewoon in de kroeg, maar ik wilde het even zeker weten;)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:58

Volgens mij hoort het inderdaad dat je Whatsapp geschiedenis kwijt is... Maar ben niet 100% zeker :)

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 02:44

Moet je bij instellingen van whats app wat aanvinken dan rak je het niet kijt.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 09:46

Klopt. Vroeger ging dat automatisch, nu moet je zelf aangeven dat je daarvan een backup in iCloud wil hebben :)

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 14:11

HELP!!!!!!
MIjn Ipad2 doet heel raar, ik kan m niet eens meer ontgrendelen want dat selecteerd hij alleen maar en spreekt uit wat het is. Ik kan m ook niet meer uitzetten. Wat is dit?? En weet iemand hoe je dit oplost??

byloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 14:17

wachten tot dat de batterij op is gok is zo!! daarna weer proberen op te laden en aan te zetten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 14:29

Je hebt Voiceover aangezet denk ik. Even drie keer op de homeknop en kijken of je Voiceover weer uit kunt vinken

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 19:09

Gelukt, ik weet niet hoe hij is aangezet. Maar hij staat weer uit. Overal dubbel op klikken>instellingen>algemeen>en dan nog iets. En dan die voice-over uitzetten

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:10

Ik vroeg me af. Ik heb nu een witte iPhone 5s, had eerder een zwarte 4.
Naast de microfoon/luidspreker aan de voorkant, zit een zwart stipje. Waar is dat voor? Boven de luidspreker zit natuurlijk de camera, maar links van de luidspreker zit een zwart stipje. wat is dat?

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:12

Dat stipje is je camera hoor! T streepje boven je luidspreker weet ik dan weer niet