Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Avelienvd schreef:Heb idd online bekeken. En daar kom ik op stroom en gas uit op 460 euro per maand. Weet niet exact wat ik ga verbruiken dus dat is lastig. Kom nu uit een all in situatie. En straks een heel ander type huis.
Voordeel is wel dat ik alleen de woonkamer in principe hoef te verwarmen. En 1 kamer als ik moet werken.
Slaap nu in een slaapkamer zonder verwarming dus dat ben ik al gewend.
Hypotheek is straks rond de 660 per maand.
Eulogy schreef:Avelienvd schreef:Heb idd online bekeken. En daar kom ik op stroom en gas uit op 460 euro per maand. Weet niet exact wat ik ga verbruiken dus dat is lastig. Kom nu uit een all in situatie. En straks een heel ander type huis.
Voordeel is wel dat ik alleen de woonkamer in principe hoef te verwarmen. En 1 kamer als ik moet werken.
Slaap nu in een slaapkamer zonder verwarming dus dat ben ik al gewend.
Hypotheek is straks rond de 660 per maand.
Vind dit, ook nu, wel erg veel voor 97m2 met energielabel C (als ik even naar je huis kijk op funda).
Mijn ouders gaan zoiets betalen voor 180m2 en een minder goed geïsoleerd huis.
Maar goed, je kunt natuurlijk beter uitgaan van teveel en dat het meevalt, dan andersom
San_ner, gefeliciteerd! Wat fijn!
Berdien schreef:Wat een leuke ontwikkelingen hier allemaal!
Forse prijzen Avelienvd, poeh.
Wij gaan volgende week voor het eerst samen een woning bezichtigenWoning waar ik echt weg van ben. Kans op succes is nihil, vanwege de overwegende belangstelling zijn er geen individuele bezichtingen meer maar wordt er op 3 dagen een open huis georganiseerd
Maar goed, we gaan gewoon kijken. Je moet ergens beginnen
https://www.funda.nl/koop/haren-gr/huis ... nerweg-93/