Daks schreef:@hinke spannend.
Marjan dat is ook een aparte techniek.
Wij zijn gisteren langs een huis gereden wat we eventueel wilden bezichtigen. Helaas is de staat echt te slecht wat je niet ziet op de foto's van de makalaar of google maps.
Via foto's van de makelaar (foto's uit eerdere verkoop 2009) dachten we rond de 60000 voor de buitenkant nodig te hebben. Gisteren in real life werd al snel duidelijk dat enkel de buitenkant al meer dan een ton kost.
Overigens het huis wat ons niet gegunt word is nog steeds in de actieve verkoop. We hebben iemand laten bellen met een drents accent en ja hoor alles is nog gewoon te koop er zijn geen biedingen nog gedaan was het antwoord.
Voel me wel lichtelijk gediscrimineerd omdat wij uit het westen komen.
Daar zou ik ook heel hard van balen! Zoiets vat je ook snel persoonlijk op. Is er een kans dat je iemand anders nog een bezichtiging laat doen en die een bod uit laat brengen voor jullie?
@cayenne zeker irritant! Ik denk dat we maar gewoon in een tent gaan wonen ofzo
Hier is het hem vandaag ook niet geworden. Wss is er meer dan 50.000 euro boven onze prijs geboden; in totaal dus een ton erboven. Als je er huis zag vond ik dat het absoluut niet waard dus in die zin hebben we geen spijt dat we niet hoger zijn gegaan. Klein huis met maar twee slaapkamers en als je de trap afliep stootte je je hoofd. Daarnaast geen plek voor paarden. Maar als zoiets al zoveel meer opbrengt dan dat het waard is ben ik wel bang dat we niks gaan vinden. We blijven nu wel zoeken en ik moet zeggen dat de hoop verdwijnt iets te vinden, alsof we net te laat de keuze hebben gemaakt.
Irritant met een hoofdletter I!