Ikke89 schreef:arabella2000 schreef:Ik denk dat de renovatie bij dat huis nog best prijzig wordt sanseviera. Er moeten nieuwe ramen in, badkamer en wc zijn niet geweldig. Kleur is ok, maar slecht afgewerkt en er missen tegels.ramen zijn van hout en enkel glas. Keuken is gedateerd, maar met een likje verf nog wel een tijd uit te houden.
Het is hier nu wat drukker op de huizenmarkt, maar nog steeds beter te doen dan in de randstad. Is het een mogelijkheid dat je je studieschuld nog een stuk extra afbetaald zodat je meer kunt lenen?
Veel succes met zoeken!
Ik heb gelukkig geen haast met zoeken en geen hoge vaste lasten, waardoor ik ondertussen kan blijven sparen. Het plan is inderdaad, om rustig te zoeken. Vind ik niks, dan los ik over een aantal maanden wat extra af op mijn studieschuld, zodat ik inderdaad wat meer hypotheek kan krijgen.
Vind ik in de tussentijd iets wat binnen mijn budget past, is dat alleen maar mooi meegenomen.
Die met brandschade in Landgraaf heeft wel echt mogelijkheden, maar daar moet echt heel veel geld nog in. Die is veel te duur voor die locatie en dat huis met die renovatie.
De andere in Kerkrade die nog te koop staat voor <114.000 is ook in veel slechtere staat.
Deyselstraat waar je gaat kijken heeft wel potentie! Kan mee of tegenvallen. Hier in de wijk stond ook een opknapper voor 99.000, die wilde ik voor je opzoeken, dicht bij brunssumerheide (wel Brunssum dus), maar die is al onder bod zag ik helaas. Hele leuke huisjes, maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld. Als je 120.000 zou kunnen krijgen staat er nog een hele leuke te koop hier. Voor die prijs krijg je al ietsje meer waar je uit kunt kiezen.