Soms ben ik blij dat ik 5 dagen buitenhuis werk. Zit momenteel in een verhuizing dus tegen de tijd dat ik thuis kom ga ik douchen en en maar bed.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:EllyC schreef:Vanochtend kachel aangehad naar 17 graden.
6 euro armer![]()
Ja echt he hier ookIk doe gewoon niet in de app kijken, dat helpt
Vingers in de oren steken en
Lalala ik ben geld aan het verbranden lalala
Citaat:Op een moment dat we met z’n allen minder aardgas moeten verbruiken om de winter door te komen zonder tekorten, draaien de gascentrales in ons land op volle toeren. En dat niet eens voor onszelf, maar wel voor... Frankrijk. Resultaat? Ons land haalt de Europese doelstelling om gas te besparen niet. “Het zijn vooral de gasgestookte elektriciteitscentrales in ons land die ten volle profiteren van de energiecrisis.”
Dispar_Vulgo schreef:Heeft iemand ervaring met een goede energiemeter om in het stopcontact het verbruik van je elektrische apparaat te meten?
Isabonny schreef:Hier loop ik soms naar buiten en heb ik het gevoel dat het buiten aangenamer is dan binnen, terwijl het binnen altijd 20 graden is.
Buitentemperatuur is nu ook al weer 17 graden.
MyWishMax schreef:Isabonny schreef:Hier loop ik soms naar buiten en heb ik het gevoel dat het buiten aangenamer is dan binnen, terwijl het binnen altijd 20 graden is.
Buitentemperatuur is nu ook al weer 17 graden.
Dat had ik net dus. Buiten is het warmer als binnen, binnen zit ik met trui en dekentje, buiten zonder die trui met jas die dunner is en was gewoon lekker.
Maar bij mij is het binnen ook echt kouder, haha