Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daks schreef:manzano schreef:
Maar weet je wel zeker dat het daar door komt dan? Of is het je eigen invulling?
Uiteindelijk heb je nooit meer wat te maken met de verkoper, dus daar zou ik even overheen stappen als het echt jullie ideale plek is.
Er is door de makelaar aangegeven dat de eigenaar het liever verkoopt aan mensen uit de regio. Dus helaas geen eigen invulling. Ach het is en blijft zuur maar dan kijken we wel weer verder.
idinn schreef:Hiphorse, ik vind 'm persoonlijk ook wel fors geprijsd. In combi met dat er nog wel wat moet gebeuren, zoals de badkamer. Persoonlijk vind ik zulke stenen muren wel wat hebben. Maar volgens mij gruwelt de gemiddelde Nederlander daar van. Dan is het totale prijskaartje voor het naar iemands zin is vrees ik gewoon te hoog.
Maar misschien is het voor daar een hele normale prijs hoor! In deze markt verbaas ik me zo vaak over prijzen haha.
En ik weet niet waarom, maar de foto's vind ik echt niks uitstralen. Volgens mij is het huis irl veel prettiger qua uitstraling dan op die foto's
Cayenne schreef:Hebben ze hier nou boven de wasbak een soort open afdruiprek geplaatst voor het servies?
Een afdruipkast?
https://www.funda.nl/koop/apeldoorn/hui ... enetel-52/