Ik heb hier trouwens een cactus die stom is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
L_Rivaldo schreef:Tipje. Bij de intratuin tilburg krijgen ze volgende week de monstera variegata binnen. Potmaat 15cm. Helaas is de prijs wel erg pittig. (70 euro) Maar het is wellicht voor de liefhebber een leuke plant.
Er zijn al meer vestigingen geweest en daar waren ze zo weg. Het kan zijn dat enkele dit ook binnen krijgen.
_San87_ schreef:L_Rivaldo schreef:Tipje. Bij de intratuin tilburg krijgen ze volgende week de monstera variegata binnen. Potmaat 15cm. Helaas is de prijs wel erg pittig. (70 euro) Maar het is wellicht voor de liefhebber een leuke plant.
Er zijn al meer vestigingen geweest en daar waren ze zo weg. Het kan zijn dat enkele dit ook binnen krijgen.
70 euro. In nog geen 70 jaar
.
magda_90 schreef:Hoe vaak geef je hem water? In welk substraat staat hij en hoeveel warmte en licht? Heb je foto's?
verootjoo schreef:Mijn stekjes van de strings of hearts slaan steeds niet aan. Ze wortelen wel mooi in het water, daarna doe ik ze in de pot van dezelfde plant maar daar gaan ze altijd dood. De rest van de plant groeit als een tierelier, dus daar ligt het ook niet aan.
Wilde hem dmv stekjes wat voller maken, of kan die plant het gewoon niet aan zoveel uitlopers in de pot? Wie weet waar het aan ligt?