Nou wij hebben ook kleine tegenslag.. verkeerde kleur stoelen geleverd gekregen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cardy schreef:Hier opeens een flinke tegenvaller.. Gister hebben ze dus de houtenvloer opnieuw in de olie gezet (1e verdieping). Sinds zij daar klaar zijn (gister middag) mochten wij absoluut niet boven komen voor minimaal 20 uur.
Er mag daarbij ook echt nog geen druppel water opvallen tot zondag.
Komt mijn vriend net boven.. Hebben de mensen van de vloer het raam opengezet en open gelaten. Nu met die regen raad je het al.. Vloer nat.
Vriend heeft gelijk gebeld naar het bedrijf en weet je wat ze zeggen? Dat het niet hun verantwoording is. Ben echt kwaad! Er is namelijk helemaal niks gezegd erover.
Gelukkig moeten ze nog vandaag/morgen terugkomen en moeten we nog een deel betalen, eerst maar eens afwachten hoe de vloer nu gaat opdrogen.
Wat is jullie ervaring? Mogen ze zomaar hun handen hier vanaf trekken?
Cardy schreef:Hier opeens een flinke tegenvaller.. Gister hebben ze dus de houtenvloer opnieuw in de olie gezet (1e verdieping). Sinds zij daar klaar zijn (gister middag) mochten wij absoluut niet boven komen voor minimaal 20 uur.
Komt mijn vriend net boven.. Hebben de mensen van de vloer het raam opengezet en open gelaten. Nu met die regen raad je het al.. Vloer nat.
Vriend heeft gelijk gebeld naar het bedrijf en weet je wat ze zeggen? Dat het niet hun verantwoording is. Ben echt kwaad! Er is namelijk helemaal niks gezegd erover.
Gelukkig moeten ze nog vandaag/morgen terugkomen en moeten we nog een deel betalen, eerst maar eens afwachten hoe de vloer nu gaat opdrogen.
M_D_H schreef:Cardy schreef:Hier opeens een flinke tegenvaller.. Gister hebben ze dus de houtenvloer opnieuw in de olie gezet (1e verdieping). Sinds zij daar klaar zijn (gister middag) mochten wij absoluut niet boven komen voor minimaal 20 uur.
Zelfs al hadden ze het gezegt, hoe had je het dan kunnen oplossen?
Je mag niet over die vloer lopen dus dat raam kan je ook niet dicht doen![]()
Ze hadden gewoon dat raam niet open moeten doen.
Ik zou dan ook direct het bedrijf in gebreken stellen en een oplossing eisen.
Gianty balen zeg!
Cardy schreef:M_D_H schreef:Zelfs al hadden ze het gezegt, hoe had je het dan kunnen oplossen?
Je mag niet over die vloer lopen dus dat raam kan je ook niet dicht doen![]()
Ze hadden gewoon dat raam niet open moeten doen.
Ik zou dan ook direct het bedrijf in gebreken stellen en een oplossing eisen.
Gianty balen zeg!
Ik pik jou even eruit omdat je als laatste op mijn berichtje reageert haha.
Iedereen ontzettend bedankt voor het meedenken! Gelukkig valt het allemaal mee en is netjes opgedroogd. Je ziet niks.
Wel zijn 2 plekken niet goed geolied lijkt wel, dus moeten even bespreken.
Gelukkig zijn ze hier vanmiddag om het af te maken.
ClaudiaHS schreef:Wie kan mij eens adviseren wbt kleur op de muur?
De muren in de keuken zijn gestuct. Als het goed is in gewoon wit 9010?
De keuken zelf is gebroken wit 9001?
We hebben een antraciet kleurige vloer en aanrechtblad.
De afzuigkap is taupe.
Omdat er best wat vlekken op de muren zitten van het nog klussen en klooien moet dat dus geschilderd worden.
Ik zat zelf te denken aan iets donkere kleur bv taupe of zand? Maar wil eigenlijk niet tot het plafond schilderen.
Maar tot welke hoogte dan wel?
Tot aan waar de tegeltjes eindigen of tot hoogte van het aanrechtblad?
Pff moeilijk hoor.
Of alles maar gewoon weer witten?
De tegels onder de afzuigkap lijken op de foto anders te zijn maar dit zijn gewoon dezelfde als die boven het aanrecht.
[ [url=m/dBBLAj.jpg]Afbeelding[/url] ]
vonneke schreef:om half 8 stonden de elektra mannen voor de deur. Nieuwe meterkast, overal stopcontacten en schakelaars.
Het begint echt ergens op te lijken.
Dit worden en barkrukken voor aan de kkeukenbar. Op goed geluk gevonden en past denk ik perfect bij onze eetkamerset qua kleur
[ [url=m/4wUO5O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/krLCPg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b1dSjO.jpg]Afbeelding[/url] ]
knabbelgirl schreef:Cardydat meen je niet wat een kneuzen!
Ik zou inderdaad even kijken hoe het maandag is, en ergens een meetapparaat regelen zodat je het plafond eronder en de omliggende muren kunt meten voor er daar ook nog een hoop schade over weken naar buiten komt.
Als zij niet met een afdoende oplossing komen en het is wel nodig, dan zou ik rechtsbijstand inschakelen als je het hebt, en anders bij het juridisch loket info inwinnen. Pas als zij zeggen dat je geen poot hebt om op te staan zou ik mijn eigen verzekering inschakelen zelf.
Zie nu je reactie dat het goed opgedroogd lijkt te zijn, fijn zeg! Maar meet nog wel even vochtigheid van je wanden enzo na! En ook zeker de vloer, zou niet de eerste zijn die bol gaat staan door vocht
Waxmelt: Kan het niet zijn dat hij juist voor dat zelfklevend kiest omdat hij gewoon niet ziet zitten om dat andere te leggen? Of geen zin?
Jeetje wat balen Gianti! Hoe lang moeten jullie nu op nieuwe wachten in de goede kleur?
Leuke stoelen [naam]!
Ik heb wel het e.a. aan meubels uit een woonserie, maar dat is omdat ik vrijwel de hele serie gewoon prachtig vind! Niet omdat het moet. Verder match ik op kleur (zitmeubels) en op kleur en stijl bij de andere meubels. Per ruimte mag dat eventueel wel verschillen
Janine1990 schreef:M_D_H schreef:Was je echt bij een woonwinkel of een soortement van Ikea?
Want een woonwinkel hebben vaak stalen van de kleuren die ze leveren (ook van het de houtsoorten)
Die zou je tegen elkaar aan kunnen leggen waardoor je het verschil in kleuren kan zien en kan zien of het mooi is.
Ben niet zo van de Ikea![]()
Ik was bij Profijt en Pronto, Pronto had idd wel stalen, maar dat was fineer...Ander meubel zeg maar...
Trouwens hier mensen bekend met banken van microvezel? Leer wordt toch wel erg prijzig en de verkoper zij dat ze erg tevreden waren over microvezel!
Rebecca schreef:Oh Vonneke gaaf !!
Vandaag muurtje helemaal grijs, zoveel beter
![]()
Voor
[ [url=m/7WTAFW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/yMYy35.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu nog wat voor aan de muur