Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 21:37

Jezus wat nalatig. Je vertrouwt ze in je huis..

Nou wij hebben ook kleine tegenslag.. verkeerde kleur stoelen geleverd gekregen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 22:11

Wat poedersuiker van die vloer, zeg. Straks heb je nog waterschade... zou ook beneden even je plafond in de gaten houden.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 23:01

Cardy schreef:
Hier opeens een flinke tegenvaller.. Gister hebben ze dus de houtenvloer opnieuw in de olie gezet (1e verdieping). Sinds zij daar klaar zijn (gister middag) mochten wij absoluut niet boven komen voor minimaal 20 uur.
Er mag daarbij ook echt nog geen druppel water opvallen tot zondag.

Komt mijn vriend net boven.. Hebben de mensen van de vloer het raam opengezet en open gelaten. Nu met die regen raad je het al.. Vloer nat.
Vriend heeft gelijk gebeld naar het bedrijf en weet je wat ze zeggen? Dat het niet hun verantwoording is. Ben echt kwaad! Er is namelijk helemaal niks gezegd erover.
Gelukkig moeten ze nog vandaag/morgen terugkomen en moeten we nog een deel betalen, eerst maar eens afwachten hoe de vloer nu gaat opdrogen.

Wat is jullie ervaring? Mogen ze zomaar hun handen hier vanaf trekken?

:oo :oo :oo

Niet normaal zeg! Zeker niet laten afschuiven hoor! Naar mijn idee sta je gigantisch sterk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 00:41

Mijn meubels trouwens :

Afbeelding

:') morgen de muur verven dus alles aan de kant gezet := , bezit niet veel maar wat ik heb :)) . Kamer is ook best ruim eigenlijk

En de hamster staat er nog alleen :

Afbeelding

Die moet nog even aan de kant gezet worden :)) , de muur word eindelijk recht geverfd ipv half scheef. Handig een broertje die een kwast wel handelen kan

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 09:30

Gianti wat balen :( . Nu moeten jullie zeker weer heel lang wachten?

Rebecca, mooie tafel! En gave kleur stoelen. Maar wordt de muur dan oranje? Dat zou ik niet zo snel doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 09:34

:n nee geen oranje :oo ,gewoon grijs . Oranje is voor boven waar niemand het ziet :)) , zoals de logeerkamer hahA

wel kleine touch groen op een muur , maar dat is minimaal en zie je niet extreem

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 09:51

Cardy schreef:
Hier opeens een flinke tegenvaller.. Gister hebben ze dus de houtenvloer opnieuw in de olie gezet (1e verdieping). Sinds zij daar klaar zijn (gister middag) mochten wij absoluut niet boven komen voor minimaal 20 uur.

Komt mijn vriend net boven.. Hebben de mensen van de vloer het raam opengezet en open gelaten. Nu met die regen raad je het al.. Vloer nat.
Vriend heeft gelijk gebeld naar het bedrijf en weet je wat ze zeggen? Dat het niet hun verantwoording is. Ben echt kwaad! Er is namelijk helemaal niks gezegd erover.
Gelukkig moeten ze nog vandaag/morgen terugkomen en moeten we nog een deel betalen, eerst maar eens afwachten hoe de vloer nu gaat opdrogen.

Zelfs al hadden ze het gezegt, hoe had je het dan kunnen oplossen?
Je mag niet over die vloer lopen dus dat raam kan je ook niet dicht doen :n
Ze hadden gewoon dat raam niet open moeten doen.

Ik zou dan ook direct het bedrijf in gebreken stellen en een oplossing eisen.

Gianty balen zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 10:43

Gianti schreef:
Jezus wat nalatig. Je vertrouwt ze in je huis..

Nou wij hebben ook kleine tegenslag.. verkeerde kleur stoelen geleverd gekregen :(

o dat is ook balen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 11:02

om half 8 stonden de elektra mannen voor de deur. Nieuwe meterkast, overal stopcontacten en schakelaars.

Het begint echt ergens op te lijken.

Dit worden en barkrukken voor aan de kkeukenbar. Op goed geluk gevonden en past denk ik perfect bij onze eetkamerset qua kleur

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 11:10

M_D_H schreef:
Cardy schreef:

Gianty balen zeg!

Ik pik jou even eruit omdat je als laatste op mijn berichtje reageert haha.

Iedereen ontzettend bedankt voor het meedenken! Gelukkig valt het allemaal mee en is netjes opgedroogd. Je ziet niks.
Wel zijn 2 plekken niet goed geolied lijkt wel, dus moeten even bespreken.

Gelukkig zijn ze hier vanmiddag om het af te maken.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 11:12

Cardy schreef:
M_D_H schreef:

Gianty balen zeg!

Ik pik jou even eruit omdat je als laatste op mijn berichtje reageert haha.

Iedereen ontzettend bedankt voor het meedenken! Gelukkig valt het allemaal mee en is netjes opgedroogd. Je ziet niks.
Wel zijn 2 plekken niet goed geolied lijkt wel, dus moeten even bespreken.

Gelukkig zijn ze hier vanmiddag om het af te maken.

Ik zou wel opletten dat je vloer niet gaat bol trekken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 11:43

fijn Cardy!

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 14:29

ClaudiaHS schreef:
Wie kan mij eens adviseren wbt kleur op de muur?
De muren in de keuken zijn gestuct. Als het goed is in gewoon wit 9010?
De keuken zelf is gebroken wit 9001?
We hebben een antraciet kleurige vloer en aanrechtblad.
De afzuigkap is taupe.

Omdat er best wat vlekken op de muren zitten van het nog klussen en klooien moet dat dus geschilderd worden.
Ik zat zelf te denken aan iets donkere kleur bv taupe of zand? Maar wil eigenlijk niet tot het plafond schilderen.
Maar tot welke hoogte dan wel?
Tot aan waar de tegeltjes eindigen of tot hoogte van het aanrechtblad?
Pff moeilijk hoor.
Of alles maar gewoon weer witten?
De tegels onder de afzuigkap lijken op de foto anders te zijn maar dit zijn gewoon dezelfde als die boven het aanrecht.
[ [url=m/dBBLAj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie keuken! Ik zou het wit houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 18:21

vonneke schreef:
om half 8 stonden de elektra mannen voor de deur. Nieuwe meterkast, overal stopcontacten en schakelaars.

Het begint echt ergens op te lijken.

Dit worden en barkrukken voor aan de kkeukenbar. Op goed geluk gevonden en past denk ik perfect bij onze eetkamerset qua kleur

[ [url=m/4wUO5O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/krLCPg.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/b1dSjO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh wauw dit bankje vind ik zo enorm lief <3

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 18:36

Cardy %) dat meen je niet wat een kneuzen!
Ik zou inderdaad even kijken hoe het maandag is, en ergens een meetapparaat regelen zodat je het plafond eronder en de omliggende muren kunt meten voor er daar ook nog een hoop schade over weken naar buiten komt.
Als zij niet met een afdoende oplossing komen en het is wel nodig, dan zou ik rechtsbijstand inschakelen als je het hebt, en anders bij het juridisch loket info inwinnen. Pas als zij zeggen dat je geen poot hebt om op te staan zou ik mijn eigen verzekering inschakelen zelf.
Zie nu je reactie dat het goed opgedroogd lijkt te zijn, fijn zeg! Maar meet nog wel even vochtigheid van je wanden enzo na! En ook zeker de vloer, zou niet de eerste zijn die bol gaat staan door vocht

Waxmelt: Kan het niet zijn dat hij juist voor dat zelfklevend kiest omdat hij gewoon niet ziet zitten om dat andere te leggen? Of geen zin?

Jeetje wat balen Gianti! Hoe lang moeten jullie nu op nieuwe wachten in de goede kleur?

Leuke stoelen Vonneke!

Ik heb wel het e.a. aan meubels uit een woonserie, maar dat is omdat ik vrijwel de hele serie gewoon prachtig vind! Niet omdat het moet. Verder match ik op kleur (zitmeubels) en op kleur en stijl bij de andere meubels. Per ruimte mag dat eventueel wel verschillen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 19:17

Oh Vonneke gaaf !!

Vandaag muurtje helemaal grijs :D , zoveel beter :)

Voor

Afbeelding

Na

Afbeelding

Nu nog wat voor aan de muur :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 19:31

knabbelgirl schreef:
Cardy %) dat meen je niet wat een kneuzen!
Ik zou inderdaad even kijken hoe het maandag is, en ergens een meetapparaat regelen zodat je het plafond eronder en de omliggende muren kunt meten voor er daar ook nog een hoop schade over weken naar buiten komt.
Als zij niet met een afdoende oplossing komen en het is wel nodig, dan zou ik rechtsbijstand inschakelen als je het hebt, en anders bij het juridisch loket info inwinnen. Pas als zij zeggen dat je geen poot hebt om op te staan zou ik mijn eigen verzekering inschakelen zelf.
Zie nu je reactie dat het goed opgedroogd lijkt te zijn, fijn zeg! Maar meet nog wel even vochtigheid van je wanden enzo na! En ook zeker de vloer, zou niet de eerste zijn die bol gaat staan door vocht

Waxmelt: Kan het niet zijn dat hij juist voor dat zelfklevend kiest omdat hij gewoon niet ziet zitten om dat andere te leggen? Of geen zin?

Jeetje wat balen Gianti! Hoe lang moeten jullie nu op nieuwe wachten in de goede kleur?

Leuke stoelen [naam]!

Ik heb wel het e.a. aan meubels uit een woonserie, maar dat is omdat ik vrijwel de hele serie gewoon prachtig vind! Niet omdat het moet. Verder match ik op kleur (zitmeubels) en op kleur en stijl bij de andere meubels. Per ruimte mag dat eventueel wel verschillen

thanks. hebben net toch andere gekocht! dat is toch moeilijk pfff..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 19:33

30 mei komt er een vrouw voor interieur advies. www.kleurenkamer.nl

komt voor raambekleding, kleuren op muur en accessoires in woonkamer, keuken en hal.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 21:16

Ziet er beter uit Rebecca! Al vond ik zo half ook wel wat hebben maar het moet dan echt wel kaarsrecht zijn en dat is oh zo moeilijk!

@Vonneke: hihi zolang ze jullie maar bevallen! Wat handig zo'n mevrouw! Benieuwd of er iets van jullie smaak wordt voorgesteld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 21:21

Ik ben scheef geboren :') , ik kan niks recht doen :+ . Muur was ook enorm vies (kat dood alles wat ie ziet ,en dan op de muur allemaal vlekken van de praktijken := )

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 22:04

Janine1990 schreef:
M_D_H schreef:
Was je echt bij een woonwinkel of een soortement van Ikea?
Want een woonwinkel hebben vaak stalen van de kleuren die ze leveren (ook van het de houtsoorten)
Die zou je tegen elkaar aan kunnen leggen waardoor je het verschil in kleuren kan zien en kan zien of het mooi is.

Ben niet zo van de Ikea :o

Ik was bij Profijt en Pronto, Pronto had idd wel stalen, maar dat was fineer... :+ Ander meubel zeg maar...

Trouwens hier mensen bekend met banken van microvezel? Leer wordt toch wel erg prijzig en de verkoper zij dat ze erg tevreden waren over microvezel!

Wij hebben een bank van deels buffalo leer en microvezel, idd vanwege de prijs en omdat we het een fijne en mooie stof vinden!
Hebben de bank nu 3 weken denk ik en zijn erg tevreden! Onze hond zit er vanaf dag 1 ook op (is alleen in t weekend hier) en je ziet geen krassen van de nagels oid. En ze springt er nogal graag op :+

Rebecca, ik vind het echt veel meer rust uitstralen nu de muur in 1 kleur is! Erg mooi :)!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 22:11

Mooi geworden Rebecca. :)

Ik heb geloof ik 8 uur geklust met een vriendin verspreid over 2 dagen maar het resultaat mag er zijn.
Het spuuglelijke half afgetrokken behang is helemaal weg uit de kattenkamer, de eerste laag verf zit op de muur en het traphekje is bevestigd.
Komende week de tweede laag verf op de muur doen en dan is de kattenkamer klaar.
De kattenkamer oogt nu een stuk ruimer ook. :D
Zodra de kattenkamer klaar is gaan we gelijk de woonkamer doen, daar moeten wsl ook 2 lagen op.
Dan is dat iig klaar voor de verhuizing, als het ff lukt wil ik de tuin ook nog afzetten.
Het toilet behangvrij maken en witten komt na de verhuizing wel, evenals de tuin onkruidvrij maken enzo.

Ben nu echt kapot, heb overal spierpijn en heb daarom morgen ook heel bewust een rustdag ingepland. :)

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 22:34

Rebecca schreef:
Oh Vonneke gaaf !!

Vandaag muurtje helemaal grijs :D , zoveel beter :)

Voor

[ [url=m/7WTAFW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Na

[ [url=m/yMYy35.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu nog wat voor aan de muur :)

ziet er idd een stuk strakker en netter uit :) goed verbetering, misschien een leuke klok boven de bank of een schilderij?

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 23:02

Heel mooi Rebecca

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 23:06

Dat is inderdaad een stuk rustiger en frisser.