Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paardennamen schreef:Paardennamen schreef:Ik denk dat ik mijn bieslook moet gaan verpotten. Hoe diep moet je die dan zetten? Ook met de sprietjes weer een stukje de grond in? Er komen namelijk ook nog nieuwe sprietjes bij
Weet iemand het antwoord hier op?
love__mandy schreef:Komkommers ook buiten gezet, hierbij staat de radijs en komkommer op zijn definitieve plek. Ben erg benieuwd of alles het gaat doen, kom bijna ruimte tekort voor de komkommer9 plantjes waren gekiemt. Als alles het overleeft heb ik 9 komkommer planten misschien een beetje overdreven. De rest blijft nog even lekker binnen om te groeien. Mijn buurman gaf me net nog wat wortels en andijvie, kan ik dat ook proberen
Ben erg benieuwd, mijn moeder hoeft voorlopig denk ik geen groente meer te kopen
Geryon schreef:love__mandy schreef:Komkommers ook buiten gezet, hierbij staat de radijs en komkommer op zijn definitieve plek. Ben erg benieuwd of alles het gaat doen, kom bijna ruimte tekort voor de komkommer9 plantjes waren gekiemt. Als alles het overleeft heb ik 9 komkommer planten misschien een beetje overdreven. De rest blijft nog even lekker binnen om te groeien. Mijn buurman gaf me net nog wat wortels en andijvie, kan ik dat ook proberen
Ben erg benieuwd, mijn moeder hoeft voorlopig denk ik geen groente meer te kopen
Oei het is nog wel erg vroeg en koud voor komkommer hoor! Zet er maar iets overheen als je ze graag levend wilt houden (waar de zon wel doorheen kan).