Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Equisync schreef:De woz waarde van onze woning is ruim 40.000 boven de koopprijs, dus zou mooi zijn als ze die naar beneden aanpassen haha, scheelt volgend jaar in belasting dan als ik me niet vergis.
Equisync schreef:De woz waarde van onze woning is ruim 40.000 boven de koopprijs, dus zou mooi zijn als ze die naar beneden aanpassen haha, scheelt volgend jaar in belasting dan als ik me niet vergis.
tjiftjaf schreef:Maar volgens mij wordt na het kopen van de woning wel de WOZ aangepast. Vaak is de verkoopprijs ruim boven de WOZ waarde dus grote kans dat na het kopen van je woning de WOZ omhoog schiet.
Yipee schreef:Ik woon nu in Vianen en ik hoor inderdaad al wat plaatsen waar ik naar heb gekeken. Mijn vriend werkt dan weer in Den Haag dus dat moet dan ook nog op max 1,5 uur reizen liggen.
Woerden heb ik op de lijst, geldermalsen is ook kwa bereikbaarheid prima bijvoorbeeld vanwege station. Vianen, Nieuwegein of de plaatsjes tot aan Gorinchem zijn over het algemeen ook te doen. Dus wat dat betreft staan we wel echt open voor een andere locatie.
Nog tips voor een goede hypotheekadviseur? Vind ze rete duur als ik online de tarieven op zoek. Daar wil ik wel iets betrouwbaars voor.
Ikke89 schreef:Nadir schreef:Waar zoek jij een woning Ikke?
Yipee, wellicht eens de dorpen rondom Utrecht gaan bekijken? Utrecht is bijv. vanuit Baarn en Soest heel goed te doen. Wat zoek je precies en met welk budget?
Zuid Limburg, liefst Landgraaf/Kerkade, en op loopafstand van bos of veld voor de hond.
Vjestagirl schreef:Yipee schreef:Ik woon nu in Vianen en ik hoor inderdaad al wat plaatsen waar ik naar heb gekeken. Mijn vriend werkt dan weer in Den Haag dus dat moet dan ook nog op max 1,5 uur reizen liggen.
Woerden heb ik op de lijst, geldermalsen is ook kwa bereikbaarheid prima bijvoorbeeld vanwege station. Vianen, Nieuwegein of de plaatsjes tot aan Gorinchem zijn over het algemeen ook te doen. Dus wat dat betreft staan we wel echt open voor een andere locatie.
Nog tips voor een goede hypotheekadviseur? Vind ze rete duur als ik online de tarieven op zoek. Daar wil ik wel iets betrouwbaars voor.
Zaltbommel is ook heel goed te doen naar Utrecht
lucifertje schreef:Vjestagirl schreef:Zaltbommel is ook heel goed te doen naar Utrecht
Ik zou daar niet zo snel voor kiezen als je ook richting Den Haag moet. Geldermalsen heeft 4x pu een trein en wordt mogelijk een intercity station. Zaltbommel maar 2x pu en zal niet vaker gaan rijden.