Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maanlicht schreef:Ja, ik moest ook echt mijn mond flink opentrekken. Ik stond dus in de rij toen het me daagde, en toen kwam er snel een cassière aan die tegen mij riep dat zij ook een kassa ging openen. Toen liep ik naar haar toe en vertelde ik dat ik wel 4e in de rij was. Toen werd ze heel pissig en ging ze zelf tellen en zei ze dat ze er niets aan kon doen omdat ze ergens met de pin bezig was. Ja, dat is niet echt mijn probleem. Uiteindelijk gaf ze schoorvoetend toe. Vond ik best wel bijzonder, ik neem toch aan dat het niet van haar salaris afgehaald wordt.
Toen ik nog ergens anders woonde werd er bij de Jumbo altijd omgeroepen als iemand 4e in de rij was. 'Gefeliciteerd mevrouw die als 4e in de rij staat bij kassa 2! U krijgt uw boodschappen gratis!'.
C_arola schreef:Dat was vroeger hier ook zo maar nu zijn ze erg angstvallig wanneer ze een derde klant in de rij zien staan.
Hier 20,- over van de weekbudget en 2 dagen extra eten gekocht, nu voor 8 dagen in plaats van 6 dagen eten.
C_arola schreef:Net bij de Jumbo alles op kunnen halen wat ik wou behalve 1 ding dat ze niet verkopen.
Ik heb nu de Honig, Maggi, Hero, Beneful, Fuze Tea en Crystal clear meegenomen. Ik wil bij de AH nog de Santa Maria meenemen + een aantal persoonlijke bonusartikelen.