Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ging altijd graag mee naar de makro, waarom eigenlijk geen idee haha. Maar tegenwoordig zijn ze al minder streng.
Dus ze gaan altijd met een pasje van een bedrijf die niet meer bestaat. En zo heeft mijn ma nog steeds een pasje van haar vorige werk. Niemand die moeilijk doet, ze weten zelf ook wel dat veel mensen daar gewoon voor thuis inkopen doen. C_arola schreef:Macro uitje lijkt me voor de kinderen leuk maar als volwassene wil ik toch echt wel meteen boodschappen kunnen doen.
) ingeschreven staan bij de KvK, kost een paar tientjes per jaar maar je kunt er soms flink besparen dus misschien met een familielid/kennis inschrijven en de kosten delen? Je krijgt 2 pasjes namelijk. Jaan81 schreef:En witlof? Is dat goed in te vriezen?
Vandaag nieuwe siroop gevonden van het huismerk van de Emté. E 0,79 voor een liter, vind ik prima te doen!

Destino schreef:Niet helemaal bezuinigen op boodschappen, maar ook een leuke actie
Iemand nog een fotoalbum te bestellen?
Als je je aanmeld voor de nieuwsbrief krijg je er 1 van de hema gratis
http://fotoalbum.hema.nl/hm45ik678lkneq ... 0586323968
Rampshellie schreef:Iemand verstand van cavia/konijnenhokken?
Heb een buis maar wil die groen maken.. Schijnt dat veel verfsoorten giftig zijn..
Iemand enig idee welke verf wel kan?
is nog te doen dan.. tenminste, weet niet met hoeveel mensen je bent natuurlijk!