Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lilopippa schreef:Ik ben ook opzoek naar een nieuwe mobiel
Ik heb nu de ace2 maar het geheugen zit elkekeer vol.
Nu was ik aan het,kijken naar de Samsung core. kan iemand mij hier wat informatie over geven? Of een andere telefoon aanraden. Mijn budget is rond de 200 euro
x_spekkie_x schreef:lilopippa schreef:Ik ben ook opzoek naar een nieuwe mobiel
Ik heb nu de ace2 maar het geheugen zit elkekeer vol.
Nu was ik aan het,kijken naar de Samsung core. kan iemand mij hier wat informatie over geven? Of een andere telefoon aanraden. Mijn budget is rond de 200 euro
Ik ben van de HTC Wildfire S overgestapt naar de Samsung Galaxy Core. Precies vanwege hetzelfde probleem wat jij aangeeft (te klein geheugen) en ik had ook hetzelfde budget
Ik ben prima tevreden met dit toestel. Ik vind het scherm fijn, maar het toestel is wel wat groot. Hij past niet meer in elke broekzak. Via ebay een mooie flipcover met magneet gekocht. Merk wel dat de Core geen gangbaar model is, er was veel minder keuze. Kan ook geen specifieke carkit kopen voor de Core, wel een algemene die je kunt verstellen.
Qua batterij gaat hij vergelijkbaar mee als mijn oude telefoon. Een dag of 2/3 met normaal gebruik. Ik heb een aparte powerbank zodat ik hem altijd kan opladen onderweg.
En ik vind de swype van Samsung echt ontzettend fijn!
Oh, het interne geheugen schijnt 8GB te zijn, maar het bruikbare interne geheugen is 4,75GB. Voor mij ruim voldoende. Heb nu 20 apps die 664mb ruimte in beslag nemen. Daarnaast een 8GB geheugenkaart voor extra muziek en mijn navigatiekaarten
Quad schreef:Dan zou ik voor de Huawei Ascend G525 gaan, quadcore, 5MP camera, 4,5" scherm etc. Ben je ongeveer €180,- voor kwijt. En kan je een microSD kaartje in zetten (12,50 16GB bij action)
Quad schreef:Ik ben er net achter gekomen dat hij foto's ook kan openen. waarschijnlijk kopieert mijn laptop het niet goed over van mijn telefoon. één filmpje heb ik nu wel goed kunnen kopieren, die doet het nu wel op mijn laptop, maar de rest nog niet. weet dus niet of het aan mijn telefoon ligt of aan mijn laptop