Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PSvanLot schreef:16 meter is wel extreem, maar je had ook voor een korter gedeelte kunnen kiezen? Je kunt de deuren in delen openen.
Heb je nu een schuifwand van 8 meter?
Laura_ schreef:Even een vraagje, waar laten jullie de stofzuiger en dweil etc. Ik heb dat ook in de trapkast staan, maar neemt best wat ruimte in.
Ceetje_bokt schreef:Voor de dyson bij ons kwam wonen, bergden we de gewone stofzuiger op in een keukenkast met het stofzuiger/schoonmaakinbouwrek van Ikea. Nu staat ie boven en haal ik m twee keer per week naar beneden om dan echt goed te zuigen.
Deze https://www.ikea.com/nl/nl/p/utrusta-in ... -40325889/
Martine schreef:PSvanLot schreef:Schilderij in keuken hangt!
Zal vanavond eens foto’s maken. Keuken is zo goed als klaar, maar kan nog een paar kleine tips gebruiken.
[ [url=m/BeQASi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is dit op canvas?
Martine schreef:Ik heb er nogal veel besteld![]()
De eerste 2 voor in de woonkamer en de derde voor in de hal.
120 x 100
[ [url=m/d9bSmw.jpg]Afbeelding[/url] ]
60 x 90
[ [url=m/3M8Upj.jpg]Afbeelding[/url] ]
50 x 40
[ [url=m/lPmu4d.jpg]Afbeelding[/url] ]
En voor de eerste 2 ook nog 2 wisseldoeken.
[ [url=m/sUnTE8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ivUOvW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben heel benieuwd hoe ze in het echt zijn
Lisitano schreef:Hoi! Wij zijn inmiddels toe aan ideeën over ons interieur. We hebben in 2021 een oude pastorie in de stad gekocht en hebben het vrijwel volledig gerenoveerd. Nu wil ik heel graag vragen of jullie ideeën hebben over het volgende![]()
Je komt bij ons het huis binnen via de ouderwetse pastorie-deur. Daar is de entree en plaatsen we prachtige glazen dubbele deuren als onderstaand.
[ [url=m/xu9hf9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zErjT0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanaf daar kom je in onze vrij ruime hal waar we lambrisering gaan plaatsen. Enkel met een lijst. Dat willen we in een kleur verven, maar welke? Het moet een beetje warm zijn en het liefst ook klassiek. Niet al te trendy, dat vinden we niet bij het huis passen.
De overige deuren zijn wit. De trap staat ook in de hal en wordt zeer waarschijnlijk ook gewoon wit.
We hebben al wandlampen, deze zijn goudkleurig en zijn verschillende dieren. Dit idee:
[ [url=m/f7xBAQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
In die hal komt ook één ruit van glas in lood maar die kleuren hebben we nog niet bepaald. Het toilet is voornamelijk zwart betegeld met ook bronzen details.
Daar moeten we ook nog een kleur op de muur trouwens
[ [url=m/PtkXfQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb dus niet eens een foto van de hele hal. Ik moet dat maar gaan maken. Dit zijn in elk geval de vloer en de deuren naar de woonkamer/eetkamer.
[ [url=m/lj81LI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben heel benieuwd waar jullie mee komen. Wij hebben wel een idee maar elke keer is het het toch net niet. Alvast bedankt!
cruesli schreef:Dames ik heb jullie tips nodig!
Wij zijn al een hele tijd aan het verbouwen, ik lees hier dus ook heel graag mee voor inspiratie, maar nu ben ik echt even de kluts kwijt met wat te doen..
Wij hebben aan de voorkant van het huis een kamer, welke de eetkamer wordt.
Hierin komt dus alleen de eettafel met de stoelen en het liefst ook een authentieke servieskast/stellingkast/iets met oude planken waar servies op kan.
De kamer is vierkant. 4 bij 4. En een vrij hoge ruimte, ca 2.75 hoogte zit het plafond op.
We hebben (als het lukt om foto's bij te voegen zie je die hieronder) een ovalen eettafel van 2.40 m lang. Stoelen hebben we nog niet dus nu nog oude lelijke zwarte stoelen erbij, maar dat komt wel.
In de ruimte zitten 2 ramen, op verschillende hoogtes geplaatst.
Maar nu, de kleur...
Ik ben zo'n type die altijd wil wat een ander net niet heeftIk wil dat wow wat gaaf effect!
Ik had in eerste instantie bedacht om de gehele kamer, dus incl plafond blauw te maken, maar werkelijk iedereen heeft iets van euh nee niet doen. Incl manlief.
Maar gewoon 1 wandje een kleur wat iedereen doet, is niets voor mij, dat past niet.
Ik zoek het in de sfeer knus en gezellig, een cosy restaurant sfeer zeg maar.
Roept u maar, wie o wie heeft dé tip wat gaaf is?
Hieronder als het lukt, de foto's![]()
[ [url=m/Wo6GMw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WMX4pv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lWzQgz.jpg]Afbeelding[/url] ]