We gaan voor het eerst samenwonen dus wij tellen daarin nog niet mee.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:Prachtige vloer
Wij hebben ook niet alles uit zelfde serie. Wel zelfde stijl en basiskleur (hopen we)
M_D_H schreef:*Valt het topic binnen*
Wij gaan ook voor het eerst samenwonen, Maar wij gaan vrijwel niet voor gratis van familie (komt meer omdat dat afgeleefd is en totaal ook onze smaak niet is) Nu hebben wij ook als voordeel dat mijn ouders in de meubels zitten dus dat wij alles wat zij verkopen voor inkoopprijs kunnen krijgenmaar vaak is dat nog erg duur.
Wij proberen wel alles te laten matchen.
Jeanine, een woonprogramma is mooi, maar je kan ook kijken naar meubels waar b.v. dezelfde houtsoort in terug komt
Dat doen wij ook.
Wat een mooie vloer
Janine1990 schreef:Gianti schreef:Prachtige vloer
Wij hebben ook niet alles uit zelfde serie. Wel zelfde stijl en basiskleur (hopen we)
Wanneer krijgen wij dat te zien?![]()
Want inderdaad, ik kan wel gaan voor dezelfde stijl (= niet moeilijk met de huidige woonseries), maar ik betwijfel of de kleuren wel overeen gaan komen. Soms is een heel klein verschil lelijker dan een groot verschil zeg maar
Janine1990 schreef:Gianti schreef:Prachtige vloer
Want inderdaad, ik kan wel gaan voor dezelfde stijl (= niet moeilijk met de huidige woonseries), maar ik betwijfel of de kleuren wel overeen gaan komen. Soms is een heel klein verschil lelijker dan een groot verschil zeg maar
Gianti schreef:Janine1990 schreef:
Vanaf 3 juli kunnen wij klussen!! Dus we hebben nog even om alles bij elkaar te sprokkelen![]()
Kan je niet iets van staaltje mee krijgen om te vergelijken? Ik vind hout kleur ook altijd wat "enger" om uit verschillende woonseries te pakken. Maarja ligt ook weer aan je ruimte. Bij grote woonkamer waarbij niet je eettafel vlak naast je salontafel staat, valt klein verschil ook stuk minder op.
Cardy schreef:lastig kiezen dan Janine! Ikzelf kies vaak juist niet meubels uit dezelfde serie en combineer wat ik mooi vind (in kleuren die bij elkaar passen). Vind het vaak leuker als het juist afwijkt. Zoals je zegt, een groot verschil is vaak mooier dan een klein verschil.
M_D_H schreef:Was je echt bij een woonwinkel of een soortement van Ikea?
Want een woonwinkel hebben vaak stalen van de kleuren die ze leveren (ook van het de houtsoorten)
Die zou je tegen elkaar aan kunnen leggen waardoor je het verschil in kleuren kan zien en kan zien of het mooi is.
magda_90 schreef:Ik vind ze veel te statisch, ik geleidt best veel elektriciteit namelijk, niet tof.
M_D_H schreef:Ze hebben altijd stalen Jeanine.
Zelfs al is het echt hout, bewerking kan al zoveel verschil maken dus ook daar hebben ze stalen van
laetitia schreef:Prachtig die vloer Cardy.
En Janine alles uit hetzelfde woonprogramma, wordt dat niet saai? Wij hebben hier ook alles via MP en winkels. Ik vind juist de eigenheid van de meubels mooi. Wel matchen we kleuren en materialen bij elkaar.
We hebben vanmorgen bijvoorbeeld onze nieuwe (steigerhouten) eettafel gekregen, die is op maat gemaakt door een meubelmaker. Hij is erg robuust en stoer maar past goed bij onze steigerhouten salontafel die weer iets 'landelijker' is. Zal vanmiddag eens foto's maken.
MarjanB schreef:Oh wat gaan jullie hard! In berichten maar ook in vorderingen!
Komt vast goed vonneke!
Haha handig cardy gelukkig hadden jullie dus een ladder.
Wat betreft woonprogramma daar doen we niet aangewoon zelf kijken met kleurstalen en de boel matchen