anders is het wachten tot er wat nieuws komt. Is wel bij dezelfee makelaar als het vorige huis, maar ik bel er dan gewoon sneller achteraan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anders is het wachten tot er wat nieuws komt.
Het is geen super mooi huis van de buitenkant, maar wel een heel mooie kans voor mensen die graag paarden aan huis willen http://www.wesselinkmakelaars.nl/woning ... ansdijk_11 
We gaan (bijna) alles zelf doen, mijn vriend en zijn vader kunnen gelukkig echt alles. Zij hebben een eigen bouwbedrijf gehad. Ik daarentegen kan echt niks, maar ga gewoon heel veel leren hoop ik haha. x_tico schreef:Het wordt zeker een investering, maar kunnen dit gelukkig grotendeels via het bouw depot!
LETS schreef:Mag ik me ook hier melden?
We willen dit jaar ons huis te koop zetten en daarna op zoek naar iets waar we de paarden aan huis kunnen hebben. Veel zin in, maar ook spannend!
Lees graag jullie ervaringen. We zijn er ook nog niet helemaal uit hoe 'af' ons nieuwe huis moet zijn. In ieder geval minimaal een hectare grond.
Mutsie93 schreef:Mag ik mij hier ook melden?
Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een starterswoning. We zijn bij de Hypotheker geweest en kunnen nu dus echt op zoek gaan ! Maar het valt nog vies tegen, er staat genoeg te koop, maar als we bellen voor een bezichtiging blijkt het al onder bod te staan of zelfs al verkocht te zijn.
Heeft er hier iemand nog tips voor websites of iets, misschien dat we nog ergens overheen gekeken hebben.
keeyzie schreef:Mutsie93 schreef:Mag ik mij hier ook melden?
Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een starterswoning. We zijn bij de Hypotheker geweest en kunnen nu dus echt op zoek gaan ! Maar het valt nog vies tegen, er staat genoeg te koop, maar als we bellen voor een bezichtiging blijkt het al onder bod te staan of zelfs al verkocht te zijn.
Heeft er hier iemand nog tips voor websites of iets, misschien dat we nog ergens overheen gekeken hebben.
Wij lopen tegen precies hetzelfde aan, de woningen gaan hard op het moment!