my god hier komt opeens een enorm dreigende wolk die een precieze grens tussen licht en donker maakt, bijna eng! ineens 3 flitsen en een flinke donder en nu een plensbui. prachtig contrast maar mn camera is leeg
ik word bang, er was net een knal alsofvuurwerk 2m van je af ontplofte
tine10
Geplaatst: 14-09-15 18:30
Het wordt nu heeeeeeeeeel donker hier en ik hoor ook al wat gerommel.
xniieeenke
Geplaatst: 14-09-15 18:37
tine10 schreef:
Het wordt nu heeeeeeeeeel donker hier en ik hoor ook al wat gerommel.
In princiepe valt het best wel mee met de regen,wat er valt zijn wel felle,maar korte buien. Maar heb een paar uur int ziekenhuis gezeten,en het schijnt flink gegoten te hebben.Niks van mee gekregen. Het is wel harder gaan waaien.
Britta31
Geplaatst: 14-09-15 19:02
drawerlover schreef:
Mensen die in leeuwarden wonen hebben/hadden met een shelf te maken
Shelf?Als ik het google krijg ik een plank te zien.
Een shelfcloud. Als je dat opzoekt kom je hele andere foto's tegen En in Nijverdal was iets van een windhoos langsgekomen
tootje71
Geplaatst: 14-09-15 19:31
Net wat foto's genomen de wolken waren een soort van baby blauw , helaas heeft de telefoon die kleur niet helemaal over genomen , ook flink wat grijs tinten in de wolken echt prachtig.
Zonet werd het ineens heel donker, met een prachtige regenboog. Helaas staakte mijn camera en was het met m'n iPhone niet duidelijk te zien. Wel een ander plaatje kunnen schieten.
bij ons komen wel donkere luchten voorbij, maar tot nog toe valt het allemaal (klopt af op een onbeschilderd stuk hout). We hebben het nog aardig droog kunne houden vandaag
Tootje foto 2 is supermooi! op foto 3,zijn dat vogels die kleine stipjes? Ik dacht eerst dat het op me beeldscherm zat,ik zat ze er al af te krabben,hahaha,maar ze zitten op je foto.