Je bent welkom hoor Shirley! Ik vind dat je vrij bent om iets te vragen in dit topic als je iets wilt weten! Maar dat is mijn mening natuurlijk!
Froukje
Forever young
Geplaatst: 02-09-15 19:54
Tja, ik heb de action niet naast de deur zitten (iets met wonen in een boeren gat). Dan vind het ik het wel handig om redelijk zeker te weten of iets aanwezig is of niet voor ik heen rijd. En aangezien er hier een aantal bokkers zijn die bij de action werken..
ja 9.95! ik ben er echt heel blij mee.. iedereen stond er hier ook bij te kijken haha. vorig jaar bij veromoda veel meer voor betaald en die heeft de onze kitten destijds helemaal gesloopt. misschien dat ik er van de week nog wel een bij ga halen.
die van apple gaat bij mij ook snel kapot Maar die van de action spant inderdaad de kroon, die was na 2x al kapot bij mij, en de tweede kabel na 1x. Die van de hema ging nog 2 maanden mee ofzo.
Oh dat tshirt met cest la vie erop is wat voor mij. Gezien mijn merrie zo heet! Hihi. Hebben ze die ook in andere kleurtjes? Dat vest lijkt me ook heerlijk zeg!