Weet ik nog niet. Hahaha heb de foto gister pas geschoten van mijn knollie XD
Word overgedragen aan iemand anders. maarja handig is anders. Wil zsm de sleutel zeker aangezien wij 1 september op vakantie gaan.
Kentaro
Geplaatst: 19-07-13 10:05
Ik zou het doen
dat is inderdaad niet handig.... Wij hebben het ook gehad. En als je dan wat vroeg kreeg je als antwoord 'o, daar kan ik inhoudelijk niet op in gaan...... Hoop voor je dat het allemaal snel rond is!
Hahah baal er wel van hoor. Gister een onwijs mooie keuken gezien. Willen hem eigelijk al gaan bestellen. ondervoorbehoud dat de financiering rond te krijgen is.
dems75
Geplaatst: 19-07-13 11:19
bennikweer
Ash: lastig is dat he? steeds dat wachten. Maar die keuken zal er nog wel zijn als het straks definitief rond is toch?
Kentaro
Geplaatst: 19-07-13 11:22
Heb je nog foto's van leuke dingen??
Ash, heb je al wel maten genomen in het huis t.b.v. keuken?? Zou absoluut niet zonder goede maten gaan, want het kan net het verschil zijn tussen of een kastje meer of minder wel of niet past
dems75
Geplaatst: 19-07-13 11:24
kentaro, tegen wie heb je het?
Kentaro
Geplaatst: 19-07-13 11:25
tegen jou! (jij was toch degene met o.a. dat foto behang en die super leuke boomstamtafeltjes?? )
eerst krijg ik te horen wachten tot het verslag van de bank dan voorlopigkoopcontract tekenen, wachten we braaf op aangezien hun taxatierapport nog moeten ontvangen. Word ik gebeld dat het bedrijf van de taxatie ze hebben nog stukken nodig van de makelaar (die op vakantie is) bel ik het kantoor nu hoor ik daar weer dat dat pas toegezonden word als we het voorlopig koopcontract hebben getekend. Dinsdag kunnen we daar pas terecht en dan is de man van de bank weer op vakantie. Pff komt dit ooit rond
Wij hebben het voorlopig koopcontract getekend voor de taxatie gedaan (of überhaupt aangevraagd) was. We hadden we het voorbehoud van de bouwkundige keuring er laten zetten. Gek dat ze die willen hebben. Balen hoor!
Ja echt ben echt kwaad. Heb hier geen verstand van koop niet elke dag een huis en verwacht van hen dat ze mij kunnen vertellen wat te doen. Maar kennerlijk kunnen ze dat niet.
En we hebben nog maar 4 a 5 weken en moet ook mijn gezondheidverklaring nog regelen. Pff
Ja, lastig hé, om een huis te kopen. Ik vind het ook best veel gedoe en veel geregel. Wij hadden gelukkig een heel goed meewerkende makelaar (van de verkopende partij) die ons ook heel goed heeft geholpen. En veel op internet opgezocht...
Ja ik kijk ook veel op internet en daar las ik ook een andere volgorde, eerst voorlopig koopcontract en taxatie laten doen, maar de bank zei anders, ging er vanuit dat hij het wel wist.
Aaaahhhhhhh, waar heb je die vandaan????? Wil ik, wil ik, wil ik ook!
MerelBormans
Geplaatst: 19-07-13 15:52
Ja, maar ik heb niet van alle banken een hoge pet op. Wij zijn nu bij AMRO waar we goed geholpen zijn maar eerder op de openhuizen dag kon je ook gratis advies in winnen en daar zijn we helemaal niet goed geholpen, hij had dingen fout berekend, verteld dat we meer konden lenen (wat uiteindelijk geen probleem was), zou alles naar ons mailen maar heeft daar lang over gedaan (waarschijnlijk omdat hij zag dat hij het fout had gedaan) en heeft er verder niets over gezegd.
Waarschijnlijk heeft hij gedacht "pfoeh, daar ben ik goed onderuit gekomen" maar in werkelijkheid is hij een hypotheek misgelopen door dat gedoe. Maar ach, het is nu allemaal rond en komt dus goed
Bij de H&M
Kentaro
Geplaatst: 19-07-13 19:28
Dems, wat ziet het er toch super gaaf uit!! Vind dat fotobehang ook zo gaaf! (alleen zou ik persoonlijk het stopcontact groen verven... ) Je slaapkamer is ook súper!
ash, ik kan me voorstellen dat je baalt zeg!! Wij hadden bij ons eerste huis kopen het geluk dat m'n neef het voor ons regelde (die zit in die wereld), dus we hadden er wat dat betreft geen omkijken naar. Het is inderdaad logischer dat je eerst het voorlopig contract tekend en daarna het huis laat taxeren. Wat ontzettend stom dat de bank het niet zo heeft uitgelegd!! Hebben jullie al overleg gehad met de verkopend makelaar?? Die wil ook van het huis af, misschien dat die wat voor jullie kan betekenen?!
Anoniem
Geplaatst: 19-07-13 20:53
Gaaf Dems
Ik sluip weer binnen zit met een loze ruimte in mijn kamertje..
Tafel is 125x75 , de stoel die ik er niet getekend hebt is wat groter (witte hok rechts onderin) , mijn bed is 2,00 bij 1,80. Naast mijn bed voer voor de konijnen aka mij nachtkastje , en het beige rechts boven is mijn nieuwe dressoir (Afmeting (hxbxd): 82x133x39 cm) kan even geen foto maken ben bij mijn ouders 10 dagen. Maar wil vast denken hoe en wat,er zitten 2 balken die ook naar beneden gaan en die zitten bij mijn bed en naast mijn tafel en gaan dus ook dwars door de kamer.. de inbouw kast gebruik ik echt niet brr ben echt bang voor dat ding
Maar nu dat loze stuk(je) , heb geen idee what to do... Misschien alles wat omgooien maar echt alle maten heb ik niet *zucht*
Op dit oude filmpje ziet het er zowat hezelfde uit , alleen het dressoir staat nu achter mijn bed tegen de muur
Misschien een lekker warm kleed neer leggen of wat grote kussens/een zitzak om in neer te ploffen?
Anoniem
Geplaatst: 19-07-13 21:00
Zitzak is nog niet zo gek , tv heb ik op dressoir neergezet dan kan ik er heerlijk bij neerploffen!
MargreetW
Geplaatst: 19-07-13 21:00
dems75 schreef:
MargreetW schreef:
Bij de H&M
Ah jammer, ze hebben geen 210 en de rokken zijn 45 cm, dat is te hoog.
Aranel
Geplaatst: 19-07-13 21:07
Wauw dat foto behang is mooi!! Volgende maand ga ik op mezelf en ben vandaag ff bij ikea geweest, oa een setje voor op het dakterras gehaald en heel veel andere spullen, haha. Gelijk ook ff voor meubels gekeken en op mijn bed na ga ik het allemaal daar halen, haha.