Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Maar dan met lichte armleuningen ipv donkerbruin. Jes schreef:...Verder krijg ik vreselijk veel zin om ook de rest van mijn/onze meubels aan te pakken, maar daar is het niet helemaal het juiste moment voor (iets met over 2,5 week uitgerekend zijn)
) en ik heb nu Annie Sloan French Linnen gekocht en soft wax. Ook makkelijker als ik ooit nog een salon tafel wil gaan pimpen, met hout is dat toch lastiger lijkt mij met zoveel soorten hout. Ik wil pas een nieuwe salon tafel kopen als we samen een huis gekocht hebben.
Rena100 schreef:Mooie tafel, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Ja met kunstlicht komt de kleur niet zo mooi uit, maar kan pas volgende week woensdag een foto in daglicht maken.
!
Je kan ook even een stukje in french linnen doen en dan even kijken hoe je het vind staan?
Maar de tafel vond ik lelijk in de oude kleuren en ben erg tevreden over het witte onderstel. Had het blad geolied maar dat pakte toch niet helemaal goed uit (naar mijn zin dan) en verven lijkt mij toch veel handiger omdat je dan ook andere meubels in de zelfde kleurstellingen kunt maken. Altijd handig voor later.
. Maar ik denk dat ik inderdaad eerst de French linen ga proberen. 

!
Gave stoelen!