Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mOamm schreef:Kan iemand mij vertellen hoe het precies zit met 4G?
Ik heb een iphone 5S met Hi abonnement. (Hi = KPN netwerk) Bij mijn netwerk instellingen staat het vinkje voor 4G aan en het 4G netwerk van KPN zou hier moeten werken.
Maar hoe zit dat? Moet ik daar een speciaal abonnement met 4G voor hebben? Mijn huidige abonnement verloopt overmorgen, dan gaat mijn Sizz (Vodafone) abonnement in. Vodafone biedt ook 4G aan.
Mijn vriend wil nu een Sim only Vodafone red abonnement (1 jarig) afsluiten voor zijn iphone 5 omdat hij dan ook gebruik zou kunnen maken van 4G. (Want dat kan alleen met Vodafone red?)
Maar ik vraag me af of dat wel zin heeft en of dat wel werkt? (Woonplaats Scherpenzeel, Gelderland.) Of dat hij niet beter gewoon een goedkoper abonnement kan afsluiten zonder 4G omdat hij volgend jaar waarschijnlijk een nieuw abonnement incl. Telefoon wil.
Hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden!
Samy schreef:Hoi,
Ik kom me ook melden
Heb mijn Iphone 5 met waterschade net ter reparatie aangeboden aan Apple.
Duurde wel ff, want was er vanochtend al mee bezig toen werd de verbinding verbroken, terug bellen deden ze niet ...
Na me werk nogmaals gebeld en toen lukte het wel.
Choiix schreef:Als in hij liep gewoon leeg en wilde niet meer bijladen? Dan moet je dockconnector vervangen worden. Dit is één print die onderin je toestel zit. Wat ook wel eens wil helpen is simpelweg het stekkertje hiervan aandraaien. Als je een pentalobe schroevendraaier (laatste versie iPhone 4) of klein kruiskopje (eerste versie iPhone 4) hebt draai je de twee schroefjes aan de onderkant los en klik je je achterkant er af (iets omhoogschuiven en je pakt hem er zo af). Het is de stekker die als je het printje aan de linkerkant naast je batterij hebt helemaal onderaan zit. Vervangen is niet zo lastig, je haalt dan het zwarte gedeelte aan de onderkant van je telefoon weg (microfoon etc) en trekt de kabel met dockconnector los. Deze zit vastgeplakt. Nieuwe plaatsen en klaarOnderdelen zijn het goedkoopst op eBay.nl.
Celinee_ schreef:Iemand ervaring?
Mijn iPhone 4s viel net uit bij een batterij van rond de 20% en kreeg 'm daarna pas weer aan toen ik 'm aan de lader had. Toen gaf hij aan dat de batterij gewoon 20% was. Ook loopt de batterij sinds een paar dagen best wel snel leeg. Wat is goed om te doen? Ik kan me niet herinneren dat er iets veranderd is op m'n iPhone, heb alleen een paar dagen geleden whatsapp geupdate en sindsdien is het probleem er, maar of dat wat met elkaar te maken heeft?
mOamm schreef:Weer een vraagje. Mijn nieuwe abonnement can Sizz gaat vandaag in, dus ik heb mijn nieuwe sim geplaatst net. (Oude had geen netwerk meer)
Maar nu heb ik geen 3G maar gprs als ik mijn wifi uitzet. Nog niet ergens anders geprobeerd behalve thuis.
Maar wat houdt dat in? Is het Vodafone 3G netwerk hier dan slecht? Zou toch overal goed moeten zijn lijkt me?