Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

X_Michelle_X

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 08:57

Ik heb de samsung s4 mini binnen en er al even mee wezen facebooken, tot nu toe fijn dingetje! Houd lekker vast, reageert goed, snel...

Nog een maandje wachten en dan ag ie volledig in gebruik genomen worden.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 11:19

_mexx_lady_ schreef:
Wie kan mij helpen? Het wordt toch stilaan tijd voor een nieuwe gsm hier.. jammer genoeg zijn mijn budget maar tot 200 euro. Ik heb de Huawei G525 in gedachten ( maar die gaat mijn vriendin al kopen en jaa dezelfde gsm is ook zo knullig) maar buiten dat wil ik gewoon nog wat leuke alternatieven.
Dus wat is een goede gsm voor maximum 200 euro?

Kijk eens naar de Motorola Moto G. :)
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/MO ... el_code=40

Hij is in verhouding met de Huawei Ascend G525 stukje sneller, je krijgt eerder updates (Motorola is van Google) en bijna standaard Android, Motorola past het uiterlijk niet aan maar levert wel een paar apps mee.

http://tweakers.net/pricewatch/compare/ ... categorie/

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 16:07

Dank je die ziet er nog leuk uit ook! Had zelf nooit aan een Motorola gedacht

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 17:02

Quad, op internet stond dat mijn telefoon (htc desire 500) uitgerust zou zijn met Android 4.2, maar er zit 4.1.2 op en hij zegt ook dat er geen nieuwe is. Hoe zit dat? Wanneer komt die wel enzo?

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 21:00

Je kunt bjj de huawei ook gewoon zelf er andere software opdoen. Dat gaat met de mijne zaterdag ook gebeuren,

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:10

Yvankaxx schreef:
Quad, op internet stond dat mijn telefoon (htc desire 500) uitgerust zou zijn met Android 4.2, maar er zit 4.1.2 op en hij zegt ook dat er geen nieuwe is. Hoe zit dat? Wanneer komt die wel enzo?

Ik zie dat hij ook Android 4.1 heeft. Maar wel met Sense 5.
Ik weet niet of er een update naar 4.3 bijvoorbeeld in het verschiet ligt..

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:12

Ik heb net een Samsung s4 mini binnen, ben er tor nu heel blij mee.

Mijn moeder zoekt ook een andere telefoon (smartphone), kleiner dan de s4 mini, goedkoop abonnement, goedkoop toestel, wel flitser en camera aan de voorkant en een losse batterij. Ze had de htc wildfire S.

Wie o wie weet een fijn toestel voor haar? T liefst eens geen HTC meer.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:13

arabella2000 schreef:
Je kunt bjj de huawei ook gewoon zelf er andere software opdoen. Dat gaat met de mijne zaterdag ook gebeuren,

Dat noemen ze een custom ROM, met de Huawei gaat het eenmaal makkelijker als bij HTC (bepaalde dingen gelocked en mogelijke garantie vervalt) Tevens is de Huawe Ascend G5xx populairder bij de mensen die achter het ontwikkelen zitten.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:14

X_Michelle_X schreef:

Mijn moeder zoekt ook een andere telefoon (smartphone), kleiner dan de s4 mini, goedkoop abonnement, goedkoop toestel, wel flitser en camera aan de voorkant en een losse batterij. Ze had de htc wildfire S.

De Galaxy S4 mini is met 4,3" niet bepaald groot toestel al..

Maar wat zoekt ze in een abonnement? Wat mag het maximaal per maand kosten en hoeveel minuten/sms en data moet erbij?

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:19

Quad schreef:
arabella2000 schreef:

Dat noemen ze een custom ROM, met de Huawei gaat het eenmaal makkelijker als bij HTC (bepaalde dingen gelocked en mogelijke garantie vervalt) Tevens is de Huawe Ascend G5xx populairder bij de mensen die achter het ontwikkelen zitten.

ik weet niet zeker of dit custom rom is. Ik heb er geen verstand van (mijn broer regelt dat allemaal voor mij). Je krijgt gewoon de updates van android (meer dan met de software die nu op de telefoon staat).

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:35

Quad schreef:
X_Michelle_X schreef:

De Galaxy S4 mini is met 4,3" niet bepaald groot toestel al..

Maar wat zoekt ze in een abonnement? Wat mag het maximaal per maand kosten en hoeveel minuten/sms en data moet erbij?

Rond de 20 euro is mooi. 500 mb internet denk ik, 100 bel/100 sms ofzo
De grootte van de S4 mini mag, maar ze vind kleiner makkelijker

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:47

Samsung Galaxy Ace 3 met Tele 2 200min/sms en 500MB voor €20,- per maand?

ElanJV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:16

Quad schreef:
Samsung Galaxy Ace 3 met Tele 2 200min/sms en 500MB voor €20,- per maand?

Absoluut die NIET! :n De Ace lijn is super slecht, spreek uit ervaring. Sloom, weinig geheugen en altijd gezeik met dat ding. Mag er eindelijk na twee lange ellendige jaren vanaf *\o/*

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:23

De Galaxy Ace is inderdaad poep, de Ace 3 is gewoonweg gelijk aan de Galaxy S3 mini.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:29

Er zit idd nogal verschil tussen de eerste variant de 2e 2e versie en nu de 3e ;)

ElanJV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:37

Oke haha, ik heb gewoon haat gekregen aan Samsung :P Helemaal als ik ergens Ace lees

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:53

Zit wat in. :+

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 08:35

Ace is t dus niet?
Haha.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 22:07

Hmm zijn er meer die dit probleem hebben?
Ik heb dus de s3 mini en ik kan opeens de nieuwe filmpjes die ik ermee maak niet meer op mijn laptop afspelen. dit kon eerder wel.
Ook krijg ik bij een filmpje de melding dat de video niet afgespeeld kan worden, terwijl deze gewoon met mijn telefoon gefilmd is en ik hem op mijn telefoon wil afspelen.

Iemand die weet wat dat is?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 14:24

Kan je een random filmpje maken en die even uploaden ergens? Bijvoorbeeld dropbox?
Kan ik hem downloaden en even bekijken in welke formaat het nu geschoten wordt.

Wat je kan doen is op de camera app klikken en die vasthouden en slepen naar app-info. Daarin geef je aan standaarden te wissen. Zo worden alle instellingen in de camera gereset naar standaard mocht je toevallig ergens iets aangeklikt te hebben.

lilopippa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 15:17

Ik ben ook opzoek naar een nieuwe mobiel :)
Ik heb nu de ace2 maar het geheugen zit elkekeer vol.
Nu was ik aan het,kijken naar de Samsung core. kan iemand mij hier wat informatie over geven? Of een andere telefoon aanraden. Mijn budget is rond de 200 euro

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 18:32

Quad schreef:
Kan je een random filmpje maken en die even uploaden ergens? Bijvoorbeeld dropbox?

Wat je kan doen is op de camera app klikken en die vasthouden en slepen naar app-info. Daarin geef je aan standaarden te wissen. Zo worden alle instellingen in de camera gereset naar standaard mocht je toevallig ergens iets aangeklikt te hebben.

Ik ben er net achter gekomen dat hij foto's ook kan openen. waarschijnlijk kopieert mijn laptop het niet goed over van mijn telefoon. één filmpje heb ik nu wel goed kunnen kopieren, die doet het nu wel op mijn laptop, maar de rest nog niet. weet dus niet of het aan mijn telefoon ligt of aan mijn laptop :n

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 01:33

lilopippa schreef:
Ik ben ook opzoek naar een nieuwe mobiel :)
Ik heb nu de ace2 maar het geheugen zit elkekeer vol.
Nu was ik aan het,kijken naar de Samsung core. kan iemand mij hier wat informatie over geven? Of een andere telefoon aanraden. Mijn budget is rond de 200 euro

Als enkel opslag geheugen vol is is een groter microSD kaartje iets goedkoper. ;)

LiiNd_Y schreef:
Quad schreef:

Ik ben er net achter gekomen dat hij foto's ook kan openen. waarschijnlijk kopieert mijn laptop het niet goed over van mijn telefoon. één filmpje heb ik nu wel goed kunnen kopieren, die doet het nu wel op mijn laptop, maar de rest nog niet. weet dus niet of het aan mijn telefoon ligt of aan mijn laptop :n

Zal mij niks verbazen als je microSD kaart corrupt raakt..

lilopippa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 10:49

Dat heb ik al. Hij pakt het kaartje niet meer goed. En mijn simkaart ook niet meer. De batterij is ook heel snel leeg. Die wilde ik nieuw kopen,maar door alle problemen leek het mij beter om een nieuwe mobiel te kopen :)

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 12:36

Hoeveel opslag gebruik je nu?
Kan namelijk de Motorola Moto G van harte aanbevelen met een prijs van €199,- maar heeft een nadeel dat je maar 8GB opslag geheugen hebt wat niet uit te breiden is. Verder een prima telefoon wat veel waar voor zijn geld biedt.