Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Mocht je specifieke info willen over een buitenland hypotheek gericht op Duitsland dan kan ik wel even de boeken bij de ING induiken
Pashon schreef:qua financiering endergelijke is alles al geregeld, we hebben ons door verschillende mensen voor laten lichten.
Gaat zeker lastig worden in die regio, maar we willen niet overhaast wat kopen of compenseren. We willen wel een huis waar we de komende 30 jaar in bijven wonen mits er geen rare voorvallen gebeuren uiteraard.
Daarom willen we het huis zelf ook opknappen zodat het echt onze eigen smaak is en niet half zeg maar. idem met de stallen, wat dat betreft ben ik echt een zeik wijf alles moet naar mijn zin anders blijf ik erover vallen.
Berdien, dank je wel houd het zeker in gedachten.
We hebben morgen nog een gesprek met onze emigratie adviseur, even de laatste vragen endergelijke duidelijk hebben.
Relaxed schreef:Liezel1 schreef:boetes hoef je niet te doen, gaat tegelijk met je GBA
Toch wel dusWeet je wat er nog meer via GBA gaat? Pensioenen sowieso ook weet ik.. IB groep ook denk ik?