Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Ik ben echt niet bang dat Eneco omvalt hoor.
chanicha schreef:Dat ik wil weten hoe ik ervoor sta!
Ik kon dat altijd zien maar sinds een aantal weken niet meer.
Winged schreef:Zonder slimme meter kunnen ze bij de leverancier ook niks over het verbruik zeggen. Dus dan heeft bellen sowieso geen zin.
Ik heb inmiddels mijn ouders ook aan de waterbesparende douchekop
pmarena schreef:Wij hebben een domme meter en ik maak gewoon foto's. Ben wel benieuwd hoe ze denken onze prijs te gaan berekenen want ze vragen nooit of we meterstanden door willen geven, het kan zelfs niet.
Maar wel elke maand bericht over de steeds duurdere prijzen voor de volgende maand....
chanicha schreef:Echwel schreef:[ [url=m/hKYKgA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier kan ik 2022 dus ook al zien
Als ik zo kijk zou ik maar € 293,85 verbruikt hebben in bijna 11 maanden![]()
[ [url=m/ZBc0Eg.jpg]Afbeelding[/url] ]
2021 woonden wij hier nog niet.
purny schreef:Echwel schreef:In de app bij bv gebruik kun je daar niet per dag/maand/jaar aanklikken?
ik kan het ook niet zien, ik heb ook geen slimme meter.
Maar ik ga niet aan de telefoon hangen.
Ik weet nog wel dat ik iets van 700 euro terug krijg. Exclusief de tegemoetkoming van de overheid.
GamblersCup schreef:Ik zit in Duitsland en voor gas, water, stroom bij de standaard Stadsvoorziening... niks app, niks tussenstand bekijken, niks zelf kunnen doen. 1x per jaar per post een kaartje krijgen om je meterstanden op te schrijven, maar woehoe... sinds 3 jaar kunnen de meterstanden ook per internet worden doorgegeven! Super modern hier! Not.
Het is hier dus wachten op de brief in December wat de eindstand is, of er bijbetaald moet worden of dat je terugkrijgt.