Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JudithO

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 13:37

Ben ik heel gierig als ik zeg dat ik een BBQ voor 15 personen echt niet alleen ga betalen?
Ik vraag dan een bijdrage of organiseer een Amerikaanse BBQ.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 13:49

Het was voor mijn verjaardag dus ik kreeg wel cadeaus hoor :D de waarde daarvan dekte ook zo ongeveer de gemaakte kosten dus dat was geen probleem.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 15:10

Eurosparen heeft geen gratis dingen met het spaarsysteem maar wel geld terug acties! Hoef je niet voor te sparen trouwens.
Eerder kon ik met leuke korting pathe kaartjes kopen maar die zijn eruit. Maar met de Stockon actie was ik ook erg blij met mijn punten.

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 09:38

Aranel schreef:
Het was voor mijn verjaardag dus ik kreeg wel cadeaus hoor :D de waarde daarvan dekte ook zo ongeveer de gemaakte kosten dus dat was geen probleem.

Oké, dat maakt inderdaad wel verschil :D

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 09:55

Geld terug acties hebben ze wel van optimel inderdaad, ik ben er wel blij mee. Koop uit mezelf niet vaak producten van hun, maar door zo af en toe een code in te voeren scheelt het toch. Al moet ik zeggen de euro's nog nooit ergens voor gebruikt te hebben.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 08:47

Er zijn nieuwe scoupy aanbiedingen.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 10:04

C_arola schreef:
Er zijn nieuwe scoupy aanbiedingen.

Bedankt voor het melden *\o/*

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 12:49

Het ijs was heel moeilijk bij de AH omdat de streepjescode niet werd herkent, uiteindelijk is het gelukt na 8 pogingen van een baliemedewerkster.
Ik heb dus het ijs en de chips gekocht. Daarnaast heb ik bij de jumbo veel kwekkeboom en mora producten die in de oven moeten met 50% korting gekocht.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 13:30

C_arola schreef:
Het ijs was heel moeilijk bij de AH omdat de streepjescode niet werd herkent, uiteindelijk is het gelukt na 8 pogingen van een baliemedewerkster.
Ik heb dus het ijs en de chips gekocht. Daarnaast heb ik bij de jumbo veel kwekkeboom en mora producten die in de oven moeten met 50% korting gekocht.

Dat ijs had even mijn interesse helaas ontdekte ik toen dat ie gezoet is met stevia en Erythritol. Dus die hoef ik niet. Chips halen we waarschijnlijk voor zus dr verjaardag en heb t vochtig wc papier gehaald voor de pakketten die ik in December maak. En ik wil graag weer de nesquick maar de AH hier op Texel heeft het niet. Hopelijk de Jumbo. Morgen even proberen.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 13:44

Ik had mazzel bij de ah ze waren vergeten een oude bonussticker te verwijderen en kreeg daar nog eens 35% extra korting over toch weer leuk.

Heb de chips en pasta saus gehaald ijs vergeten dus daar nog even voor terug

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 13:59

Alwiene schreef:
C_arola schreef:

Dat ijs had even mijn interesse helaas ontdekte ik toen dat ie gezoet is met stevia en Erythritol. Dus die hoef ik niet. Chips halen we waarschijnlijk voor zus dr verjaardag en heb t vochtig wc papier gehaald voor de pakketten die ik in December maak. En ik wil graag weer de nesquick maar de AH hier op Texel heeft het niet. Hopelijk de Jumbo. Morgen even proberen.

stevia en Erythritol wist ik niet, nou ja even kijken hoe we het vinden. De vochtige doekjes hadden ze hier niet bij de jumbo. Ga ik later nog bij de AH naar kijken.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 16:52

De chips wilde ik vandaag in m'n pauze halen, maar ben het vergeten.
Hopelijk denk ik er morgen aan.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 18:15

C_arola schreef:

Drama hier met het ijs ook gehad uit eindelijk hebben ze het bonuskaartje uit het schap gescant en ging het wel

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 18:34

Hier had ik het kaartje ook gescand maar die werd ook niet gepakt. Daarnaast was de smaak die ik had gekozen, chocolate cookies, niet in de aanbieding kennelijk. Ik kreeg wel de bonusbedrag omdat dit niet duidelijk was vermeld, het was voor alle A-merken bedoeld. De medewerkster gebruikte daarvoor haar eigen bonuskaart en toen kreeg ik wel 25% korting.
Beide ingediende scoupy's zijn al goed gekeurd dus het bedrag zal morgen denk ik wel op de rekening gestort worden.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 19:44

Vanochtend scoupy ingestuurd. En vanmiddag al op de rekening
Super snel deze keer!

Welke ijs? Of lees ik er echt overheen?

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 19:51

Oppo ice cream bij de AH.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 20:41

Net geproefd heb de cookie dough maar die van ben en Jerry's is lekkerder

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 23:48

Afgelopen weekend meegedaan aan de winkel checker via Scoupy, dat is wel leuk geld verdienen, ook nog 50% terug op de Pro Plan brokken. 10.50 teruggestort op de rekening.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 00:33

zonnebloem18 schreef:
Afgelopen weekend meegedaan aan de winkel checker via Scoupy, dat is wel leuk geld verdienen, ook nog 50% terug op de Pro Plan brokken. 10.50 teruggestort op de rekening.

Wilde ik opk doen inderdaad
Helaas was de winkel al geclaimed. :(

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 10:48

Scoupy gaat gelukkig weer lekker snel. Had nog gratis ijs er bij. Is het een mini potje :') Maar ben wel benieuwd!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 11:28

furious schreef:
Scoupy gaat gelukkig weer lekker snel. Had nog gratis ijs er bij. Is het een mini potje :') Maar ben wel benieuwd!

Tja, gratis, en klein of niet.... Uiteindelijk mag je blij zijn dat we het mogen proberen! :D

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 11:46

Banyu schreef:
furious schreef:

Tja, gratis, en klein of niet.... Uiteindelijk mag je blij zijn dat we het mogen proberen! :D

zeker maar mijn vriezer zit aardig vol dus dacht hoe ga ik dit oplossen. Bleek geen probleem . :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 12:02

Was ie lekker? :))

Hier de laatste weken dure boodschappen gehad, maar ook veel ingeslagen voor de vakantie. Wij gaan vrijdag voor bijna 4 weken met de camper op pad, en hebben best veel bij aan eten zodat we niet heel veel boodschappen meer hoeven doen. Morgen nog wel de laatste boodschappen, de verse dingen. Nu vooral veel diepvries (aardappelschijfjes, rosti's, groentes en vlees) ingeslagen, en nog wat potjes groentes.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 12:20

Worden de aardappelschijfjes niet waterig wanneer je ze uit de diepvries haalt en gaat bakken?

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 12:28

Nee doe ik heel vaak maar laat ze niet ontdooien voordat ik ze in de freyer gooi