Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
C_arola schreef:Het ijs was heel moeilijk bij de AH omdat de streepjescode niet werd herkent, uiteindelijk is het gelukt na 8 pogingen van een baliemedewerkster.
Ik heb dus het ijs en de chips gekocht. Daarnaast heb ik bij de jumbo veel kwekkeboom en mora producten die in de oven moeten met 50% korting gekocht.
Alwiene schreef:C_arola schreef:Het ijs was heel moeilijk bij de AH omdat de streepjescode niet werd herkent, uiteindelijk is het gelukt na 8 pogingen van een baliemedewerkster.
Ik heb dus het ijs en de chips gekocht. Daarnaast heb ik bij de jumbo veel kwekkeboom en mora producten die in de oven moeten met 50% korting gekocht.
Dat ijs had even mijn interesse helaas ontdekte ik toen dat ie gezoet is met stevia en Erythritol. Dus die hoef ik niet. Chips halen we waarschijnlijk voor zus dr verjaardag en heb t vochtig wc papier gehaald voor de pakketten die ik in December maak. En ik wil graag weer de nesquick maar de AH hier op Texel heeft het niet. Hopelijk de Jumbo. Morgen even proberen.
C_arola schreef:Het ijs was heel moeilijk bij de AH omdat de streepjescode niet werd herkent, uiteindelijk is het gelukt na 8 pogingen van een baliemedewerkster.
Banyu schreef:furious schreef:Scoupy gaat gelukkig weer lekker snel. Had nog gratis ijs er bij. Is het een mini potjeMaar ben wel benieuwd!
Tja, gratis, en klein of niet.... Uiteindelijk mag je blij zijn dat we het mogen proberen!