Marjan, ik vind het ook echt supergaaf!! Ben je ook te huur?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Spannend Cardy!
Ik heb van bewindvoerder eerst geld gekregen voor gordijnen op de logeerkamer, de zon staat er fel op en vanochtend al bloedheet daar zonder gordijn die dicht kon. Alleen de kleur , ik neig naar limegroen (mijn favoriete kleur
![]()
) maar ze moeten ook practisch zijn . Kwa kleuren hebben alle buren of wit hangen of vitrage dingen , ik ben de uitzondering dus knallen mag het
.
De muur is daarintegen oranje aan 1 kant , de andere muur nog wit die word (of donkerder of licht) grijs .
Zo wat is handig kwa kleur?
MamaMiesje schreef:Rebecca schreef:Spannend Cardy!
Ik heb van bewindvoerder eerst geld gekregen voor gordijnen op de logeerkamer, de zon staat er fel op en vanochtend al bloedheet daar zonder gordijn die dicht kon. Alleen de kleur , ik neig naar limegroen (mijn favoriete kleur
![]()
) maar ze moeten ook practisch zijn . Kwa kleuren hebben alle buren of wit hangen of vitrage dingen , ik ben de uitzondering dus knallen mag het
.
De muur is daarintegen oranje aan 1 kant , de andere muur nog wit die word (of donkerder of licht) grijs .
Zo wat is handig kwa kleur?
Limegroen - hoe dol ik er ook op ben, in combinatie met oranje zou ik toch niet doen
Je moet hier eens kijken, kun je allerlei kleurencombi's bekijken:
https://www.design-seeds.com/edible-hue ... olor-pick/