Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammiej

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 13:34

Bedankt, je hebt me toch weer wat overgehaald om toch voor PVC te gaan. Nu nog hopen dat we de juiste vinden. Misschien voor het leggen, vooral voor het egaliseren nog maar wat hulp inslaan.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 14:33

De ondervloer is heeeeeeel belangrijk, wij hebben ons laten vertellen dat je ook een magnetisch kunt leggen...

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 15:07

Deze afgelopen zondag in A'dam gezien. Erg gaaf voor mijn vogels maar alleen erg duur. :P
Afbeelding

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 17:57

hele mooie chique kooi zeg.

gisteravond de laatste muur van behang voorzien.

overal in mn huis zit glasvezel behang wat we grijs hebben geschilderd.
behalve de muur achter mn bed daar zit dit streepjes motief op.

op de foto zie je het niet zo goed met telefoon gemaakt en facebook kwaliteit maar de grijstinten passen perfect bij elkaar. ook staat het super met mn vloer.

Afbeelding

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 19:07

ash, wat een gave kooi zeg!! Je zou ook nog eens op marktplaats kunnen spieken of je hem daar toevallig niet tegen komt :)

borrie, erg mooi dat behang zeg!!

pvc vloeren hebben wij ook erg positieve ervaringen over gehoord!! Het is dat ik onze plavuizen vloer al helemaal in gedachten had, anders had er ook een pvc vloer gekomen :D

Ik baal erg van onze duo rolgordijnen...... er zitten nu meerdere vlekken in doordat er in de kap ongedierte gaat zitten en dan raadt je het al wat er gebeurd met naar beneden laten -O- We hebben contact gehad met onze leverancier en de fabrikant, maar je mag het alleen proberen met een vochtig doekje.... (ja hoor, daar krijg je ergens bloed mee uit }:0 ) Ze hangen net een half jaar....En als je dan aan de telefoon aangeeft dat er vast wel meer last mee moeten hebben, is dat natuurlijk niet het geval :(

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 19:22

Heb je al gewone handzeep op een vochtig doekje geprobeerd voor dat muggenbloed? Helpt vaak, en uitproberen op een klein stukje?

Twee kinderen hebben tot volle tevredenheid PVC, eentje met vloerverwarming eronder. Ikzelf heb Tarkett, ligt al ruim 13 jaar en ziet er nog prima uit.

Mijn projectje is nog steeds niet klaar, voel me er zo bekocht aan. Maar ja, ze gaan ermee aan de slag.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 20:30

Sammiwj@ Ok dankje voor de tip, ik heb hier met mijn oude kast ook dat mijn achterwand steeds los zit.
Gelukkig staat de kast tegen 2 muren zodat hij nog beetje kan ''leunen''

Leuk zeg die kooi.

Keuken ziet er indd nog netjes uit zeg vooral voor zijn leeftijd.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 00:26

Tijd terug gaf iemand mij een tip over een deur welke ik voor de wasmachine en droger wil. Zijn van die panelen die je op elkaar kan klappen van hout. Hoe heten die ookalweer?

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 08:45

Louvre deuren

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 10:11

Mag ik ook weer mee kletsen? :D Ik heb het weer in m'n bol gekregen, dus ben bezig met dingen veranderen in huis. Ik wil het zoveel mogelijk low budget doen, probeer tweedehands dingetjes via MP te scoren.

Gisteren bij Action en Zeeman geweest en de hoekjes wat ingericht. Ook een salontafel kist van MP gehaald en afgelopen weekend andere eetkamerstoelen gescoord.
A.s. weekend gaan we beginnen met 'restylen'. De eettafel en salontafel worden wit met een grey wash bovenblad. Op de schouw en het dressoir komt een los houten blad, ook grey was en de stoelen ga ik een grey wash geven en een licht kussentje. Hier en daar zal ik nog wat teksten plakken op meubels en wat accessoires toevoegen. Ook ben ik nog op zoek naar een loveseat.

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 10:39

__PSM__ bedankt! Voorlopig gaat mijn voorkeur dan toch weer uit naar PVC! En gaan we hier naar informeren zodra we met de vloer moeten beginnen.

Ash_ Jeetje die is gaaf zeg! Heb even snel voor je op marktplaats gespiekt maar kon zo snel geen grote zien, staan er wel een aantal op!

Borrie01 Mooi dat schiet allemaal lekker op! Wat voor eettafel hebben jullie op dat mooie laminaat als ik vragen mag? :Y)

Kentaro Wat enorm balen dat je er nu al vlekken in hebt zitten! Hopelijk krijg je het er toch nog uit

MargreetW Bedankt voor het delen van de ervaringen met PVC vloeren. Toevallig zag ik Tarkett hier net ook ergens staan op een turkse site.

shantal Bij mij stond de achterkant ook tegen een muur, maar ik ben toch iemand die wel eens overal wilt schoonmaken en dan erachter ga proberen te komen :')

Quellian Dat klinkt erg leuk! Ben heel benieuwd naar fotos! :D Ik wil graag de ikea bjursta wit een ander kleur bovenblad geven, beetje hetzelfde idee alleen nog geen idee welke kleur. Gisteren toevallig naar gezocht...link1 link2
Ik denk dat je een heel eind komt om met een low budget, marktplaats en zelf wat klussen een heel leuk iets voor elkaar kunt krijgen!

Voor in de slaapkamer lijkt me deze dressboys erg leuk om te maken! Neem ook niet meteen zoveel ruimte in als een hele stoel in de hoek en slingert hopelijk ook niet overal kleren rond... :')

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 10:50

Hee, die stoeltjes zag ik gisteren ook op welke.nl voorbij komen, erg origineel :j
En die IKEA tafel is ook mooi! Ik weet niet hoe het werkt met fineer.

Ik zal zo even wat foto's uploaden.

Editje, erg leuke dingen op die IKEA hackers site! Ik vind IKEA altijd zo standaard, maar zo kun je er wel heel leuke dingen van maken!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 11:32

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:15

hihi ok , nee voor mij hoeft de kast niet van zijn plek af om hem schoon te maken (erachter)

Leuk huisje Quellian

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:55

Quellian, vind dat kratje met kussen erop ook super leuk! De kist tafel vind ik geweldig, heb ik ook nog voor gekeken :D

margreet, daar heb ik echt niet aan gedacht!! Maar ga het zeker proberen! Baal er echt super van.
Vind het wel raar dat er niet of iets is, om de lijst af te dichten of een goedje om het doek te reinigen. Het kan toch niet zijn dat wij echt de enige zijn met dit?!? (en het is uiteraard wit, anders valt het al weer minder op :P )

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:02

M'n poefje :D Omdat ik zo'n gruwelijke hekel heb aan schoenen op tafel!!! :D

Wat zonde Kentaro, ik hoop dat je het eruit krijgt.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:10

Als het echt gaat om bloedvlekken kentaro, ijskoud water een behoorlijke hoeveelheid... zou kunnen helpen, zo halen ze ook bloedvlekken uit trouwjurken :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:12

Ja, Q je poef :D Errruuug leuk!

Het nadeel PSM is dat je er eigenlijk helemaal geen water op mag gebruiken.....
Het zijn de resten van een geplet insekt }:0 Dus ben bang olie/bloedvlek?!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:12

x_spekkie_x schreef:
Ik heb bij Webprint een canvas gemaakt tijdens een actie periode. Ik heb toen €38 betaald (inclusief verzendkosten) voor een canvas van 60x80cm.
Het schijnt dat http://www.herinneringenoplinnen.nl/ ook een goede leverancier is van canvassen en netjes geprijsd, maar hier heb ik zelf geen ervaring mee :)

Stille meelezer, ik heb 2 keer een doek besteld bij herinneringenoplinnen.nl besteld en zéér goede ervaring. Ze hebben een levering van 5 werkdagen maar is er vaak al veel sneller (Had de laatste op een maandagavond rond half 11 besteld en donderdag binnen. Ik kon hem volgen en werd bezorgd tussen 12 en 14). Met het doek ben ik zeer tevreden, goede kwaliteit en ze staan je netjes en vaak ook snel te woord als je een vraag hebt.

Hier mijn canvas die ik hier besteld heb (die linker is ook daar besteld, helaas niet hele goede kwaliteit is met mn Iphone gemaakt een tijdje terug);

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 4201_n.jpg

Zag laatst zo'n mooi 3 luik bij iemand, soort van orchideeën op een soort hout. Maar kan hem helaas niet vinden op het internet was wel benieuwd of ze nog meer van die dingen hadden.

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:32

Quellian er staan inderdaad erg leuke dingen op! Kwastje kan al heel veel doen natuurlijk :D je ziet bij sommige dingen echt niet dat het een ikea product is!
Die kist is erg gaaf! Die kleine dingetjes die je overal hebt staan maken het er erg gezellig uitzien! Ben heel benieuwd hoe je eettafel gaat worden, met die rietenstoelen zal dat vast erg mooi worden!

Ik heb ook eens een bestelling geplaatst bij herinneringoplinnen! En het daarna ook nog eens naar turkije verstuurd :+

MerelBormans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:38

Sammiej schreef:
Quellian Dat klinkt erg leuk! Ben heel benieuwd naar fotos! :D Ik wil graag de ikea bjursta wit een ander kleur bovenblad geven, beetje hetzelfde idee alleen nog geen idee welke kleur. Gisteren toevallig naar gezocht...link1 link2
Ik denk dat je een heel eind komt om met een low budget, marktplaats en zelf wat klussen een heel leuk iets voor elkaar kunt krijgen!

Voor in de slaapkamer lijkt me deze dressboys erg leuk om te maken! Neem ook niet meteen zoveel ruimte in als een hele stoel in de hoek en slingert hopelijk ook niet overal kleren rond... :')

Die stoelen heb ik al heeel lang geleden ook eens voorbij zien komen, ik vind ze ook erg tof!
En heeey, ook een witte onderkant en houten bovenblad! Leuk! :D

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 15:33

Sammiej ik heb een hoogglans witte tafel met metalen frame
Ik heb een moderne inrichting.

MerelBormans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 15:38

Die willen we natuurlijk zien Sharon! :D

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 15:44

Ik ben het weekend pas weer in m'n huisje hen nu 3 avonddiensten.
Zal wel ff op de site zoeken voor voorbeeld foto

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 09:52

Ow vakantie's zijn irritant :( _-:( _-:(

Makelaar is op vakantie tot volgende week en meneer van de bank gaat maandag tot 6 augustus op vakantie. Lekker handig.

Mag ik mijn paardje showen aan jullie?
Afbeelding