[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 19:09

Ja dat kan :) het meest ideale is als je dan een toetsenbord erbij hebt, dat typt makkelijker. Dan zet je pages erop, en alles wat je opslaat kun je automatisch in de cloud laten zetten en komt dan automatisch in je documentenmap op je macbook. Maar je kan ze ook via airdrop erop zetten, ook makkelijk.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 15:43

Kan jullie vragen niet beantwoorden, sorry!

Ik heb bij Appstore > Updates > Onvoltooide updates een hele lijst staan. Wat betekend dit? Ik kan ze niet 'bijwerken' alleen 'open'

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 17:17

Hmm, met mijn batterij is het weer helemaal mis. Zolang ik thuis in de wifi zit is er niets aan de hand, maar zodra ik het huis verlaat en mijn telefoon schakelt over naar 3G loopt mijn batterij weer heel erg hard leeg.

Zou 3G zoveel van mijn batterij vergen dat ik er dus geen eens een dag mee kan doen? Op een werkdag doe ik sowieso niets met mijn telefoon en toch heb ik sinds vanmiddag half 1 nog maar 3% batterij.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 18:37

Laat je de WIFI dan aanstaan?

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 10:53

Hallo!
Een leek hier op gebied van ipads.
Ik wil graag een ipad voor mezelf kopen maar welke??!
Ik zit te twijfelen tussen de air (onwijs mooi) en de mini (lekker compact). Is het verschil tussen deze 2 zoveel meer dan alleen het uiterlijk?
Wat ik met de ipad wil doen:
Tv kijken
Af en toe spelletjes spelen
Gebruiken voor school (ik ga per maart 10 maanden op stage en vind dan een ipad makkelijker meenemen dan bijv me laptop).
Tussen de mini en de air zit natuurlijk een enorm prijsverschil. Als jullie zeggen dat ik voor de doeleinden die ik heb makkelijk de ipad mini kan gebruiken ga ik uiteraard voor de goedkoopste (arme student haha)

bluebeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:34

Zou ik hier wat mogen vragen over mijn ipad?

Heb sindskort een ipad. Ik heb megalappen tekst in notities gezet (voor mijn werk) Nu wil ik ook graag kunnen zoeken op woord, als ik wat terug wil zoeken, dat ik zoek op dat woord en dan alle zoekresultaten op een rij krijg. De zoekfunctie bij notities pakt alleen het eerste woord.......

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 12:49

Tussen de ipad air en ipad mini retina zit buiten de grootte geen verschil. Dus waar je naar moet kijken is of je met een klein scherm overweg kan als je veel moet typen, maar daar heb je ook weer toetsenbordjes voor.
Ik heb een grote ipad 3 en de mini retina. De mini vind ik het fijnste omdat hij lekker licht is en makkelijk mee te nemen.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:22

De Air is ook licht dus daar hoef je t niet voor te laten.
En hij is al kleiner dan de vorige grote iPads. Niet qua scherm, maar wel qua rand.
Ik ben blij dat ik de Air heb genomen iig. Ben er nog elke dag blij mee.
Kijk elke avond op bed m'n serie op Netflix. <3

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:30

cynthiar schreef:
Tussen de ipad air en ipad mini retina zit buiten de grootte geen verschil. Dus waar je naar moet kijken is of je met een klein scherm overweg kan als je veel moet typen, maar daar heb je ook weer toetsenbordjes voor.
Ik heb een grote ipad 3 en de mini retina. De mini vind ik het fijnste omdat hij lekker licht is en makkelijk mee te nemen.

Top! Dan wordt het de mini.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 14:02

xNathaliee schreef:
cynthiar schreef:

Top! Dan wordt het de mini.

Wel de mini retina dan neem ik aan?
De oude mini is echt veel minder dan de mini retina of de air!

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 17:02

Ja uiteraard de retina. Als er van 1 een nieuwere versie is voel ik me nooit zo geroepen de verouderde versie te kopen :=

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 18:04

Daar ga je vast veel plezier van hebben!

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 09:47

Hij is besteld! Heb hem meteen laten graveren hij komt tussen 16 en 18 dec :):)

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 11:23

Mijn oude iPhone 4 laadt niet meer op. Zijn er mensen die hier eerder last van hebben gehad en wat zou er gerepareerd moeten worden?

Er is inmiddels een vervangend toestel! :)

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 13:31

Chrissie schreef:
Mijn oude iPhone 4 laadt niet meer op. Zijn er mensen die hier eerder last van hebben gehad en wat zou er gerepareerd moeten worden?

Er is inmiddels een vervangend toestel! :)

Heb je hem omgewisseld bedoel je dat?

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 15:50

Ja, ik heb inmiddels een vervangend toestel maar wil mijn oude iPhone 4 wel graag weer gebruiken..

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 17:56

Als in hij liep gewoon leeg en wilde niet meer bijladen? Dan moet je dockconnector vervangen worden. Dit is één print die onderin je toestel zit. Wat ook wel eens wil helpen is simpelweg het stekkertje hiervan aandraaien. Als je een pentalobe schroevendraaier (laatste versie iPhone 4) of klein kruiskopje (eerste versie iPhone 4) hebt draai je de twee schroefjes aan de onderkant los en klik je je achterkant er af (iets omhoogschuiven en je pakt hem er zo af). Het is de stekker die als je het printje aan de linkerkant naast je batterij hebt helemaal onderaan zit. Vervangen is niet zo lastig, je haalt dan het zwarte gedeelte aan de onderkant van je telefoon weg (microfoon etc) en trekt de kabel met dockconnector los. Deze zit vastgeplakt. Nieuwe plaatsen en klaar :) Onderdelen zijn het goedkoopst op eBay.nl.

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 18:27

Iemand ervaring?

Mijn iPhone 4s viel net uit bij een batterij van rond de 20% en kreeg 'm daarna pas weer aan toen ik 'm aan de lader had. Toen gaf hij aan dat de batterij gewoon 20% was. Ook loopt de batterij sinds een paar dagen best wel snel leeg. Wat is goed om te doen? Ik kan me niet herinneren dat er iets veranderd is op m'n iPhone, heb alleen een paar dagen geleden whatsapp geupdate en sindsdien is het probleem er, maar of dat wat met elkaar te maken heeft?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 19:09

het zou best die update van WA kunnen zijn, want mijn 5 loopt de laatste dagen ook supersnel leeg, hangt zo'n beetje continu aan de lader om te voorkomen dat ik op stal, in het buitengebied, zonder telefoon zit

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 19:16

Mijne gaat ook sneller leeg, maar vandaag dacht ik dat dat kwam door het gedoe met Telfort. Ik heb de hele dag al heel regelmatig geen service.

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 19:46

mijn 5 ook, maar hij valt ook uit terwijl ik nog 42% batterij heb.. en ik krijg heb dan ook niet meer aan (geeft aan dat hij leeg is) erg vervelend dat ik vaak niet bereikbaar ben ed..
ik ga denk ik eventjes apple een berichtje sturen!

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 19:48

Laat je dan hier iets weten?

Mijnes doet ook weer raar. (iPhone 5)
Heb nu (en geen intensief verbruik) maar een 15% meer over, en dat sinds deze ochtend 7u.
Rond half tien bvb was mijn batterij al met 15% gezakt en vriendlief had nog 99% (4)

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 19:50

ik had vanmiddag rond 14:00 hem al weer aan de lader moeten doen, en alleen met whatsappen en muziek luisteren..

en is goed!

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 19:57

ik heb net door apple een snelle test uitgevoerd, en hij geeft aan dat er een probleem is met de voeding.. oplossing is denk ik opsturen en laten repareren..

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 19:59

Hoe kan je dat doen?