Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 19:40

Yvankaxx schreef:
Ik ben nogsteeds erg tevreden met mijn htc desire 500! Batterij had wel iets beter gemogen, maar ik zit er ook wel erg veel achter.

Ik heb instructies gekregen voor een volledige reset en hij lijkt het nu weer normaal te doen (bepaalde instellingen doen het bijvoorbeeld nu weer). Dit was pech geloof ik of iets onbewust mee gedownload. :=

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 20:35

Lautje138 schreef:
X_Michelle_X schreef:
Mijn telefoon heb ik nu bijna 2 jaar (HTC Sensation XE) maar hij loopt steeds vast, is super sloom, reageert heel slecht op touch vlak en met 1 dagdeel is de batterij leeg. Ook heb ik problemen met het gebruik van internet, het omschakelen tussen WIFI en internet via mijn abonnement gaat zeer lastig.

Deze problemen heb ik nu dus ook met mijn bijna 2 jaar oude Sensation XE. En een vriendin van mij heeft het zelfde met haar Sensation. die is 1,5 jaar oud.
Ik ben zo klaar met het HTC gebeure. Voor mijn Sensation XE aan had ik een Legend. Nou die was nog erger...
Maar afgelopen week had ik het dus echt totaal gehad met mijn oude XE. Hij ging zo maar uit en kreeg hem niet meer aan met de aanknop. Mijn abo verloopt volgende week en heb direct een andere besteld. Ik ga nu over op een Galaxy S4. ik hoop dat het een goede keuze is. Krijg heb als het goed is volgende week binnen..

zit nu alleen nog in tweifel wat ik kwa bescherming ga doen. Een collega heeft zo`n flip cover met een venster er in. Beschermd wel alles goed. Maar ik ben bang dat ik me enorm ga irriteren aan het deel wat er altijd aan bungeld. Ik zit zelf te denken aan zo`n siliconen beschermhoesje, maar dan heb ik mn scherm niet beschermd. Hoe hebben jullie dat met jullie smartphones?

op dit moment heb ik gewoon het bijgeleverde siliconen achterkantje erop.
Maar als het goed is komt volgende week mijn bestelde hoesje binnen :
http://www.mobilemates.com/uploadfile/product/photo/M-HWP6-5001C-1.jpg

edit: sorry, beetje groot plaatje :o

Lotje199

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 20:38

Voor het scherm heb ik een screenprotector. Een *** karwei om erop te plakken zonder luchtbellen maar ik ben er nu heel blij mee!

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 20:40

die heb ik trouwens ook besteld voor erop. Voor nu heb ik het plastic beschermlaagje dat erom zat toen ik hem kreeg er nog op. In principe ook een prima screenprotector. (heb wel het vierkantje eraf geknipt :P)

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 20:58

Ik mag binnenkort ook mijn abbo verlengen of ik zit te denken om op te zeggen en over te stappen

Ik heb nu een iPhone 4s maar wil eigenlijk niet meer zoveel geld uitgeven of aan een toestel of aan een abbo

Mijn broer heeft Vodafone red voor 39 euro per maand. Als ik een huawei p6 of een Samsung galaxy s4 mini neem kan het zelfs voor 34 euro. Heeft iemand ervaring met deze toestellen? Vooral als je van een iPhone komt? (Al 4 jaar)

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 21:05

Mijn schoonzusje is van iPhone 4s naar Samsung s4 mini gegaan, en het bevalt haar prima :j
Ze zegt dat je veel meer mogelijkheden hebt.
Ik zou het niet weten, ik zweer bij Samsung, heb altijd Samsung gehad, heb nu ook de s4 mini en ben er heeeeel blij mee.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 21:06

welke provider is het beste qua snelheid, en bereik (eventueel met 4g)?

ik heb nu een flipcover en een beschermfolie, dat ga ik ook zeker weer doen, top!! Heb een verticale flip cover, en dat vind ik reuze mee vallen qua irritaties. :d

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 21:07

dekoezegtboe schreef:
Ik mag binnenkort ook mijn abbo verlengen of ik zit te denken om op te zeggen en over te stappen

Ik heb nu een iPhone 4s maar wil eigenlijk niet meer zoveel geld uitgeven of aan een toestel of aan een abbo

Mijn broer heeft Vodafone red voor 39 euro per maand. Als ik een huawei p6 of een Samsung galaxy s4 mini neem kan het zelfs voor 34 euro. Heeft iemand ervaring met deze toestellen? Vooral als je van een iPhone komt? (Al 4 jaar)

Ligt eraan, je kan bijvoorbeeld voor €27,50 pm al een Nexus 5 hebben.
Wat is jouw gebruik? Hoeveel MB/SMS/MIN?

@Hierboven, Heb je echt 4G nodig? KPN heeft momenteel de beste dekking, T-mobile vanaf 3e kwartaal volgend jaar heel NL en Vodafone weet ik niet echt. Ik denk dat prijs/kwaliteit per maand beter is om naar te kijken.

Lotje199

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 21:09

X_Michelle_X schreef:
welke provider is het beste qua snelheid, en bereik (eventueel met 4g)?

ik heb nu een flipcover en een beschermfolie, dat ga ik ook zeker weer doen, top!! Heb een verticale flip cover, en dat vind ik reuze mee vallen qua irritaties. :d

Simyo is razendsnel, download snelheid 14,4 MB per seconde en upload snelheid is 2 Mbps! Volgens mij alleen maar 3G

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 21:11

14,4 is inderdaad 3G, ik twijfel wel of 4G echt nodig is omdat 3G eigenlijk gewoon goed snel is en op de meeste plekken waar je komt WiFi aanwezig is.

Toestel wat je erbij wilt aanschaffen dient wel 4G te ondersteunen anders heb je er nog niks aan. :+

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 21:14

s4 mini ondersteund het :j heb het niet per definitie nodig, maar als het kan, why not? :+

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 21:15

Klopt, ik geloof bij T-mobile dat je het gratis erbij krijgt op 4G als je toestel het ondersteund, KPN betaal je extra.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 21:20

Fijn! klinkt goed! Is T-mobile qua bereik ook goed?

Ik zoek nl een abonnement onder de 35 euro met een s4 mini met weinig bel en sms (wel van beide wat) en 1000mb internet.
o en niet toestellease, maar wel mijn eigendom.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 21:31

kuzznathalie schreef:
Mijn schoonzusje is van iPhone 4s naar Samsung s4 mini gegaan, en het bevalt haar prima :j
Ze zegt dat je veel meer mogelijkheden hebt.
Ik zou het niet weten, ik zweer bij Samsung, heb altijd Samsung gehad, heb nu ook de s4 mini en ben er heeeeel blij mee.

ik was ook altijd voor samsung, wel verschillende gehad maar samsung was favoriet.
nu heb ik een huawei en die staat toch echt op nummer 1 voor mij :D

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 21:35

Ik zie op Belsimpel het volgende;

Vodafone:
400 min, onbeperkt SMS, 1GB data (4G) voor 30,- per maand (actie geld 24 maanden) (€720,- totaal over 24 maanden)
Tele2:
200min/sms 1GB data (3G max 14,4Mb/s) voor €25,- per maand (actie geld 24 maanden) (€600,- totaal over 24 maanden)

KPN, Hi etc is allemaal veel duurder. (vanaf +- €37,50 pm)

Totaalbedrag over 24 maanden kan bij Tele2 goedkoper, dan moet je 100/100 en 1GB data nemen voor €20,- per maand + 88 euro bij betalen kom je op €568,- totaal over 24 maanden.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 21:42

Quad schreef:
Ik zie op Belsimpel het volgende;

Vodafone:
400 min, onbeperkt SMS, 1GB data (4G) voor 30,- per maand (actie geld 24 maanden) (€720,- totaal over 24 maanden)
Tele2:
200min/sms 1GB data (3G max 14,4Mb/s) voor €25,- per maand (actie geld 24 maanden) (€600,- totaal over 24 maanden)

KPN, Hi etc is allemaal veel duurder. (vanaf +- €37,50 pm)

Totaalbedrag over 24 maanden kan bij Tele2 goedkoper, dan moet je 100/100 en 1GB data nemen voor €20,- per maand + 88 euro bij betalen kom je op €568,- totaal over 24 maanden.

oee, super, dankje wel!!! :):)

ik ge even rondkijken of andere prividers ook 4g hebben

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 21:51

Gratis 4G voor alle RED-abonnee's Vodafone

Vodafone heeft aangekondigd dat alle RED-abonnementen 4G-ready zijn. Dat betekent dat abonnees met deze abonnementsvorm zonder extra kosten van de 4G-snelheid gebruik kunnen maken als hun smartphone dit ondersteunt. Ook moeten ze zich binnen het dekkingsgebied bevinden, want Vodafone 4G wordt vanaf deze zomer uitgerold.

Vodafone heeft via een persbericht verkondigd dat abonnees met een RED-abonnement gratis gebruik kunnen gaan maken van het 4G-netwerk van de provider zodra deze beschikbaar is. Met de RED-abonnementen kunnen klanten onbeperkt bellen en sms’en. Per abonnement geldt wel een datalimiet en een maximum snelheid. De abonnementen RED SUPER en RED Business waren al 4G-ready en nu is de rest van de RED-abonnementen dat ook. Dit geldt niet alleen voor nieuw afgesloten abonnementen, maar ook voor huidige RED-abonnees. De abonnementsprijzen zullen bovendien niet verhoogd worden.

Vodafone is momenteel bezig om zijn 4G-netwerk te testen en uit te rollen. Deze zomer gaat het 4G-netwerk live. Zodra abonnees zich in het dekkingsgebied bevinden kunnen ze gebruikmaken van 4G, mits ze een smartphone hebben die dit ondersteunt natuurlijk.

Vodafone heeft 800MHz-frequenties en 1.800MHz-frequenties gekocht op de veiling eind vorig jaar. De iPhone 5 ondersteunt alleen 1.800MHz. Het 4G-netwerk van Vodafone gebruikt de 800MHz-frequentie in principe, maar op drukke locaties wordt ook de 1.800 MHz-frequentie ingezet. Daar kunnen bezitters van een iPhone 5 dus wel van 4G gebruikmaken. Welke gebieden ‘druk’ zijn is nog niet bekendgemaakt.

Naast Vodafone biedt T-Mobile ook gratis 4G-toegang aan. Bestaande abonnees krijgen echter een snelheidslimiet op het 4G-netwerk.

bron: http://www.pcmweb.nl/nieuws/gratis-4g-v ... afone.html

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 22:19

[quote="Quad"]Ik zie op Belsimpel het volgende;

Vodafone:
quote]

Die abonnement vind ik wel heel interessant...

Weten jullie of je op de Samsung S4 MINI ook een waarschuwing&blokkering kunt zetten als je in der buurt komt van je internet limiet? Bij mijn HTC Sensation gaat dat namelijk wel, dat vind ik ideaal!! :)

Dankjullie wel alvast! _/-\o_

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 22:48

Ja dat kan op elk Android telefoon vanaf Android 4.0 of hoger.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 23:50

Ha, thanks! Weer wat geleerd! Dan is voor mij de keuze gemaakt denk ik zo :D bedankt lieve allemaal! :D

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 10:08

Is hier al iemand die de Note 3 heeft?
Mag over 2 maand een neiuwe uitzoeken, en wil die al zooooo lang.
Is hij echt zo fijn als ze zeggen?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 22:59

Wie kan mij helpen? Het wordt toch stilaan tijd voor een nieuwe gsm hier.. jammer genoeg zijn mijn budget maar tot 200 euro. Ik heb de Huawei G525 in gedachten ( maar die gaat mijn vriendin al kopen en jaa dezelfde gsm is ook zo knullig) maar buiten dat wil ik gewoon nog wat leuke alternatieven.
Dus wat is een goede gsm voor maximum 200 euro?

ElanJV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 00:47

_mexx_lady_ schreef:
Wie kan mij helpen? Het wordt toch stilaan tijd voor een nieuwe gsm hier.. jammer genoeg zijn mijn budget maar tot 200 euro. Ik heb de Huawei G525 in gedachten ( maar die gaat mijn vriendin al kopen en jaa dezelfde gsm is ook zo knullig) maar buiten dat wil ik gewoon nog wat leuke alternatieven.
Dus wat is een goede gsm voor maximum 200 euro?

Je hoeft geen Sim Only te nemen, toch?
Een toestel met een abbo is vaak vele malen goedkoper, dan betaal je voor een goede telefoon lang geen 200,-.
Kijk eens op belsimpel.nl of studentmobiel.nl Of bij kieskeurig.nl Dan kun je vergelijken.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 06:54

Ik zou geeoon dezelfdr gsm kopen :x
Je wilt jirt weten hoeveel.mensen dezelfde teefoon koprn :p (bv samsung galaxy 3 of 4)

Koop er dan eel.een ander hoesje bij ;)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 08:44

Ik heb ook dezelfde gekocht als een toen goeie vriendin. Daarna zijn we beste vriendinnen geworden, dus zal wel niks uitmaken :D
de halve wereld heeft ook een iPhone, dus waarom niet? ik bedoel: met een iPhone zou het geen verschil maken, omdat zoveel mensen die al hebben, dus waarom met deze telefoon wel?