Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Het ligt er een beetje aan in welke branche je zit ja, en natuurlijk ook wat je persoonlijke doorgroeimogelijkheden zijn én wat je huidige inkomen is.
Daarbij moet ik wel zeggen dat ik zelf -nog- geen hypotheekadviseur ben, ik boek de afspraken in voor klanten en doe dus het voorbereidende -reken-werk voor de adviseurs. Maar bovenstaande is wel ons zogenoemde inboekbeleid, op basis daarvan maken wij een schifting van klanten die wel of niet in aanmerking komen voor een adviseur. We gaan geen adviseurs op stap sturen voor een gesprek van 1.5 uur als er geen potentie in zit
Pashon schreef:sanne ik zeg niet dat er iets mis is met orienteren op internet enzo, maar omdat je een bezichtigings afspraak hebt gemaakt dan zeg ik zoek eerst uit wat je kan krijgen qua geld en of je uberhaupt kan kopen voordat je daadwerkelijk huizen in real life gaat bekijken.
Pashon schreef:Berdien haha had niet door dat je bij de ING zat, wij gaan straks wel onze hypotheek bij de ING afsluiten enkel omdat deze huizen in Duitsland financierd. We zitten nu bij Florius geen problemen mee gehad.
Pashon schreef:wij nemen inderdaad een aankoopmakelaar mee, de makelaar die ook onze woning verkocht heeft.
Wij zoeken in de regio bij Coevorden/ Schoonebeek de grens over, postcode 49824 (Emlichheim)