Ik heb ook gekocht met een huurder in die max 6 maand had om te vertrekken .Overdracht vond plaats dag na die 6 maand ..en hij heeft ook echt zijn 6 maand opgebruikt
Dat lijkt me echt niets idd dat er nog een huurder inzit. Ik zag laatst ook een leuke woning, maar er stond beleggingspand bij. Zo blijkt het te heten. Dus viel die woning weg voor mij.
Wij kregen zojuist telefoon van de makelaar en daarna van de notaris dat de financiering rond is van de kopers!!! Moest voor 31-01, ze hebben het binnen 3 weken rond.
Tot mijn grote verbazing net tegenbod gehad makelaar belde kijkers waren wel geinteresserd maar eigsnaar wil ze niet afwachten terwijl ik geen haast heb. Goed doorspreken dit weekend en keuring afwachten eerst
Wow goed zo!! Hier nog steeds geen nieuws..... Druk weekend voor de boeg dus genoeg afleiding Ondertussen maar weer eens kijken tussen de opgeslagen huizen op funda :p
Hier ligt alles stil. Al weken geen bezichtiging meer gehad. Op funda scoren we wel goed, maar we merken er niets van, helaas. Gelukkig is het huis wat we op het oog hebben nog vrij. Maar ik hoop toch zo dat we ons huis binnenkort verkopen!!!!
Anoniem
Geplaatst: 13-01-17 21:56
Vervelend Mirim. Hopelijk snel weer kijkers/kopers.
De makelaar heeft na zijn werk nog vlug een sticker geplaatst.
Vervelend Mirim. Hopelijk snel weer kijkers/kopers.
De makelaar heeft na zijn werk nog vlug een sticker geplaatst.
[ [url=m/H7dB9r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haha bij ons ook al.
Tevens deen eerste sloop en klus hulptroepen al geregeld.
BeFunny
Geplaatst: 14-01-17 08:48
vonneke schreef:
Wij kregen zojuist telefoon van de makelaar en daarna van de notaris dat de financiering rond is van de kopers!!! Moest voor 31-01, ze hebben het binnen 3 weken rond.
Dat is snel. Gefeliciteerd joh.
happyjoyce
Geplaatst: 14-01-17 12:13
Ik lees al een tijdje mee, maar wil me hier toch melden . Wij zijn opzoek naar een ander huis waar de paarden aan huis kunnen staan. Het mooiste zou zijn als we na onze bruiloft, welke deze zomer is, kunnen verhuizen. Toch kijken we nu ook wel wat rond en zo gaan we vanmiddag bij een huis kijken waar open huis is. Ons eigen huis staat (nog) niet te koop. Twee bekenden hebben wel interesse dus we hopen er makkelijk vanaf te komen, maar dat weet je natuurlijk nooit.
Het blijft toch gek dat het huis zo snel verkocht is en dat we er over 6 weken al uit moeten zijn...
BeFunny
Geplaatst: 17-01-17 07:59
vonneke schreef:
Het blijft toch gek dat het huis zo snel verkocht is en dat we er over 6 weken al uit moeten zijn...
Ja dan moet je nog even hard aan de bak om alles in te pakken etc. Ik zou willen dat het donderdag avond was. Of eigenlijk vrijdag ochtend. Dan kunnen we weer bellen als het pand nog beschikbaar is. Het gaat mij niet snel genoeg
Ze hebben alleen vlak na het bod een mail gestuurd dat ze het zouden voorleggen. Sindsdien niets meer. Dus wordt wel tijd idd. Ik wilde niet te snel zijn met bellen omdat dat negatie kan zijn voor de onderhandelingen, maarja, ik heb mijn max bedrag en hoger ga ik toch niet