Citaat:
Klopt, is ook gewoon een hele strakke prijs, de Nexus 5 is nu een toptoestel voor een zachte prijs, je krijgt veel voor weinig etc.
Je krijgt zo Android wel op je bord zoals Google het wilt, zonder alle extra's wat fabrikanten als Samsung (TouchWiz) HTC (Sense) LG (Optimus UI) Huawei (Motion UI) etc.
Kan voordelen bieden maar als je van een strak uiterlijk en niet te druk en veel opties houdt is dat een zeer goede optie.
De Nexus 5 is gebasseerd op de LG G2, ik zou zeker reviews van beide toestellen doornemen maar specwise gezien zou mijn keuze op de Nexus 5 vallen, mede doordat je daar updates van Google krijgt ipv LG en geen drukke skin van de fabrikant erover hebt.
Hij is besteld
Waarschijnlijk komt hij morgen binnen, komend weekend krijgt vriendje lief eventjes geen aandacht
Trouwens, ik heb gister Belsimpel maar gebeld omdat ze niet heel duidelijk zijn betreft een nieuw abonnement terwijl je oude nog eventjes doorloopt. Kan natuurlijk ook zijn dat ik slecht kan zoeken en gewoon over het antwoord heen heb gelezen haha