Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 22:14

Deijs schreef:
Nou ik vind wit niet lelijk, maar ik vond de S3 in bruin toch mooier maar om daar nou 20 euro meer voor te betalen vind ik echt aso van de makers.

Daar worden minder veel van gemaakt is mij verteld waardoor ze duurder zijn. Wit word het meeste verkocht (en dus groter in gekocht) en is daarom goedkoper. Ik heb zelf een S3 in het rood :Y)

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 22:29

Deijs schreef:
Ik heb de samsung galaxy fame gehaald!

Bad choice, er was zoveel meer uit je budget te halen en dan kom je aan met een Galaxy Fame.. :')
Have fun ermee maar kijk iig niet verbaasd als je ruimtegebrek of hele traagheid ervaart. ;)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 23:03

LiiNd_Y schreef:
Deijs schreef:

Had je beter de s3 mini kunnen doen, een veel betere telefoon. 2 vriendinnen van mij hebben de Fame ook, en met een week waren ze die wel zat. Dat ding is zo traag.

Zou kunnen, maar qua geld vond ik het toch wel héél veel schelen :) ik wou het nog leuk houden

X_Michelle_X

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 10:56

Mijn telefoon heb ik nu bijna 2 jaar (HTC Sensation XE) maar hij loopt steeds vast, is super sloom, reageert heel slecht op touch vlak en met 1 dagdeel is de batterij leeg. Ook heb ik problemen met het gebruik van internet, het omschakelen tussen WIFI en internet via mijn abonnement gaat zeer lastig.

Mijn abonnement loopt gelukkig ten einde en nu ben ik dus opzoek naar een andere telefoon.

- Het liefst eentje waarbij je de batterij kan wisselen.
- Niet al te groot.
- Goede batterij.
- Geen internet problemen.
Verder gewoon fijn in gebruik, etc.

Ik had de Samsung Galaxy Mini S4 even op het oog, maar een nadeel van dit toestel vind ik het missende notificatielichtje. Verder leek het mij wel een fijn toestel.

Verder waren wij thuis erg van de HTC toestellen, maar de EVO 3D was in no-time stuk bij mijn zus, mijn moeder heeft internet/verbinding problemen met haar Wildfire S, mijn vader zijn One X slaat regelmatig op hol en de One SV van mijn zus is net nieuw, dus daar kan ik nog niets over zeggen. De Desiree heeft het wel lang vol gehouden, maar die is nu ook verouderd...

Wie o wie kan mij helpen?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 11:01

Je hebt nu diverse Desires van HTC, de 300, 500 en 601. De 500 heb ik nu, maar daar zijn wat problemen mee. Ik weet alleen niet of dit typisch is of dat ik pech heb. De 601 schijnt ook goed te zijn qua batterij.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 11:02

Ik heb de s4 mini en inderdaad een heel fijn toestel!

M'n vriend heeft de One en is daar super tevreden over! Inderdaad kun je de batterij niet verwisselen en dat vond hij ook een minpuntje. Nu maar hopen dan dat ie lang mee gaat :) Batterij gaat goed mee!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 11:03

Mijn vriend heeft inderdaad ook de One en is daar erg tevreden mee.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 11:09

:j Daar zit echt een onwijs geluid in!
En een erg mooi groot scherm.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 11:31

Jullie zouden dus eerder voor HTC gaan dan Samsung? Ik vind het moeilijk na zoveel nare ervaringen van afgelopen toestellen.... Terwijl ik aan het begin onwijs tevreden was met mijn Sensation XE

ElanJV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:08

Quad schreef:
Er worden nog maar zelden smartphones met een simlock erop verkocht. Wel heeft bijvoorbeeld Samsung een truucje dat wanneer je je telefoon koopt in de US en deze registreert op een NL netwerk hij het niet meer doet in de US met een lokale simkaart daar, en andersom.

Wat betreft overstappen / verlengen, de deal van 750MB/150min/50sms vind ik best duur, dan heeft Tele2 een iets betere aanbieding .. 500min/sms en 500MB voor 27,75 per maand gratis toestel of 200min/sms en 1GB voor 24,- per maand en €42,- bij betalen.

Voor het overnemen van je telefoonnummer moet je kijken op de voorwaarden van de provider via bijvoorbeeld Studentmobiel. https://www.studentmobiel.nl/info/informatie.

Thanks voor je antwoord.
Had inderdaad inmiddels al de deal bij Tele2 gevonden en dan inderdaad met 42,- bijbetalen.

Vandaag de winkel van Telfort binnen gelopen, zij doen aan toestel lease.. weet niet goed wat ik daar van moet denken.. Ook zijn m'n maandelijkse kosten dan ook een stuk hoger.

Tot nu toe spreekt de deal van Tele2 mij het meest aan, maar wel weer twee jaar eraan vast.
Ga even Simyo bekijken omdat ik las dat je dat abonnement maandelijks kan opzeggen dus, klinkt best goed maar zal wel weer een addertje onder t gras zitten

Lotje199

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:36

Voor welke telefoon zouden jullie kiezen met een budget van 170 euro? Ik heb geen nieuwe telefoon nodig maar ik ben wel zeer benieuwd naar jullie mening. Het moet wel om een simlockvrije telefoon gaan zonder abbonoment.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:41

Ik heb gisteren de Samsung Galaxy fame gehaald, ben er tot nu toe erg blij mee :j kostte 150 euro en van Samsung krijg je 20 euro terug.

Lotje199

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:43

Ik weet zeker dat er met dat budget heel veel meer telefoon uit te halen is.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 23:34

ElanJV schreef:
Quad schreef:
Er worden nog maar zelden smartphones met een simlock erop verkocht. Wel heeft bijvoorbeeld Samsung een truucje dat wanneer je je telefoon koopt in de US en deze registreert op een NL netwerk hij het niet meer doet in de US met een lokale simkaart daar, en andersom.

Wat betreft overstappen / verlengen, de deal van 750MB/150min/50sms vind ik best duur, dan heeft Tele2 een iets betere aanbieding .. 500min/sms en 500MB voor 27,75 per maand gratis toestel of 200min/sms en 1GB voor 24,- per maand en €42,- bij betalen.

Voor het overnemen van je telefoonnummer moet je kijken op de voorwaarden van de provider via bijvoorbeeld Studentmobiel. https://www.studentmobiel.nl/info/informatie.

Thanks voor je antwoord.
Had inderdaad inmiddels al de deal bij Tele2 gevonden en dan inderdaad met 42,- bijbetalen.

Vandaag de winkel van Telfort binnen gelopen, zij doen aan toestel lease.. weet niet goed wat ik daar van moet denken.. Ook zijn m'n maandelijkse kosten dan ook een stuk hoger.

Tot nu toe spreekt de deal van Tele2 mij het meest aan, maar wel weer twee jaar eraan vast.
Ga even Simyo bekijken omdat ik las dat je dat abonnement maandelijks kan opzeggen dus, klinkt best goed maar zal wel weer een addertje onder t gras zitten

zit geen addertje onder het gras. Ik kon hem gelukkig gewoon opzeggen. Zou er ook nog eens bij moeten komen zeg :P

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 23:36

Deijs schreef:
Ik heb gisteren de Samsung Galaxy fame gehaald, ben er tot nu toe erg blij mee :j kostte 150 euro en van Samsung krijg je 20 euro terug.

dan kan je net zo goed een huawei kopen. Die geven ook 20 euro terug en zijn toch betere toestellen. De fame vind ik (en ik las dat er meerdere zijn) werkelijk een flut ding.

kijk eens naar de huawei ascend g510 of g525, leuke toestellen :j

Lotje199

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 08:27

xZiva_ schreef:
Deijs schreef:

dan kan je net zo goed een huawei kopen. Die geven ook 20 euro terug en zijn toch betere toestellen. De fame vind ik (en ik las dat er meerdere zijn) werkelijk een flut ding.

kijk eens naar de huawei ascend g510 of g525, leuke toestellen :j

En dat wilde ik horen :D
Met 170 euro heb ik inderdaad voor de Huawei ascend g510 gekozen, de g525 was volgens mij nog niet uit. Ik was gewoon benieuwd of ik nog meer uit mijn budget kon halen maar blijkbaar heb ik goed gekozen!

Bellabeerx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 11:55

Citaat:
Klopt, is ook gewoon een hele strakke prijs, de Nexus 5 is nu een toptoestel voor een zachte prijs, je krijgt veel voor weinig etc.
Je krijgt zo Android wel op je bord zoals Google het wilt, zonder alle extra's wat fabrikanten als Samsung (TouchWiz) HTC (Sense) LG (Optimus UI) Huawei (Motion UI) etc.

Kan voordelen bieden maar als je van een strak uiterlijk en niet te druk en veel opties houdt is dat een zeer goede optie.

De Nexus 5 is gebasseerd op de LG G2, ik zou zeker reviews van beide toestellen doornemen maar specwise gezien zou mijn keuze op de Nexus 5 vallen, mede doordat je daar updates van Google krijgt ipv LG en geen drukke skin van de fabrikant erover hebt.

Hij is besteld *\o/*
Waarschijnlijk komt hij morgen binnen, komend weekend krijgt vriendje lief eventjes geen aandacht :')

Trouwens, ik heb gister Belsimpel maar gebeld omdat ze niet heel duidelijk zijn betreft een nieuw abonnement terwijl je oude nog eventjes doorloopt. Kan natuurlijk ook zijn dat ik slecht kan zoeken en gewoon over het antwoord heen heb gelezen haha

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 18:57

Heeft iemand hier die Huawei G700?

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 18:58

jeej nog 1 dag en dan komt mijn huawei p6 :D *\o/*

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 19:02

Quad schreef:
Deijs schreef:

Bad choice, er was zoveel meer uit je budget te halen en dan kom je aan met een Galaxy Fame.. :')
Have fun ermee maar kijk iig niet verbaasd als je ruimtegebrek of hele traagheid ervaart. ;)

Oh ik hoef er niet zoveel mee dus ik zie het vanzelf ;) ben geen fanatieke telefoongebruiker.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 19:53

Ik heb nu ook de s4 mini.
Wat een super gaaf toestel! Veeeeeeeel sneller dan mijn ace :')

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:20

Is de S4 mini beter dan HTC Desire toestellen?
Denk dat ik voor de s4 mini ga nl....

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:53

Ik weet niet of de een of de ander beter is. In diverse telefoonzaken legden ze uit dat de HTC meer 'zakelijk' ingericht was en de samsung met meer 'gadgets' Het is dan natuurlijk maar net wat je zelf prettiger vind :)
M'n vriend vind de kleuren van de HTC mooier dan die van de Samsung. De samsung zijn wat feller, 'nepper'.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 00:05

Ik ben nogsteeds erg tevreden met mijn htc desire 500! Batterij had wel iets beter gemogen, maar ik zit er ook wel erg veel achter.

Lautje138

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 19:37

X_Michelle_X schreef:
Mijn telefoon heb ik nu bijna 2 jaar (HTC Sensation XE) maar hij loopt steeds vast, is super sloom, reageert heel slecht op touch vlak en met 1 dagdeel is de batterij leeg. Ook heb ik problemen met het gebruik van internet, het omschakelen tussen WIFI en internet via mijn abonnement gaat zeer lastig.

Deze problemen heb ik nu dus ook met mijn bijna 2 jaar oude Sensation XE. En een vriendin van mij heeft het zelfde met haar Sensation. die is 1,5 jaar oud.
Ik ben zo klaar met het HTC gebeure. Voor mijn Sensation XE aan had ik een Legend. Nou die was nog erger...
Maar afgelopen week had ik het dus echt totaal gehad met mijn oude XE. Hij ging zo maar uit en kreeg hem niet meer aan met de aanknop. Mijn abo verloopt volgende week en heb direct een andere besteld. Ik ga nu over op een Galaxy S4. ik hoop dat het een goede keuze is. Krijg heb als het goed is volgende week binnen..

zit nu alleen nog in tweifel wat ik kwa bescherming ga doen. Een collega heeft zo`n flip cover met een venster er in. Beschermd wel alles goed. Maar ik ben bang dat ik me enorm ga irriteren aan het deel wat er altijd aan bungeld. Ik zit zelf te denken aan zo`n siliconen beschermhoesje, maar dan heb ik mn scherm niet beschermd. Hoe hebben jullie dat met jullie smartphones?