Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NoGo schreef:@ mando wel een goed idee...wie weet kan je er iemand blij mee maken.
Onze verkopende partij laat gewoon alles staan tegen een klein prijsje..het is alleen helaas niet echt onze smaak en we hebben ook geen idee wat we met 3 bedden en kinderspullen moeten maarja het idee was leuk
Attitude schreef:Er mag toch geen andere geinteresseerde bieden, als jullie aan het onderhandelen zijn?
Pashon schreef:NoGo schreef:@ mando wel een goed idee...wie weet kan je er iemand blij mee maken.
Onze verkopende partij laat gewoon alles staan tegen een klein prijsje..het is alleen helaas niet echt onze smaak en we hebben ook geen idee wat we met 3 bedden en kinderspullen moeten maarja het idee was leuk
marktplaats is de beste vriend
Relaxed schreef:Kun je zoveel krijgen met beide geen vast contract en alleen een werkgeversverklaring?? Ik dacht echt dat je dan niet zoveel zou kunnen krijgen omdat je lang niet zoveel zekerheid hebt?
Pashon schreef:ja dat klopt maar we beheersen de taal (beetje slecht) nog niet zo denderend en de makelaar let op andere dingen als dat wij doen.
Je hebt inderdaad wel gelijk hoor, dat hadden we van heel veel mensen al gehoord.
Zal het vanavond nog eens in de groep gooien.
Citaat:Iemand die geen vast contract heeft maar wel al minimaal 3 jaar aan onafgebroken inkomen heeft, daar wordt een bank (nah, 'mijn' bank) ook al blij van. Of als starter met een HBO/WO diploma, daar kunnen ze ook wat mee.
SaNNeS88 schreef:Relaxed schreef:Kun je zoveel krijgen met beide geen vast contract en alleen een werkgeversverklaring?? Ik dacht echt dat je dan niet zoveel zou kunnen krijgen omdat je lang niet zoveel zekerheid hebt?
zo is het ons wel voorgerekend door een adviseur.. Maar zoveel lenen willen we niet hoor..