Wat een heerlijk weer! De hele dag de zon geschenen. Het was wel fris, maar de zon maakte een hoop goed. Heb zelf de deur naar de tuin open gehad toen de zon vol in de woonkamer scheen.
Vanmorgen met 2 buren aan onze auto's staan trekken, leuk gezicht met z'n 3en op een rijtje. Kregen alle 3 de deuren niet open Als het dan toch winter moet worden dan liever droge vorst..
Paddock van mijn paard was gisteren modderig en nu dus bevroren. Paard kon er niet in lopen. In het laatste zonnetje de toppen weg lopen harken om hem zo gelijk mogenlijk te krijgen opdat ze er morgen tenminste in kan.
Volgens mij is het iedere keer kouder dan ze voorspellen. Het zou -2 worden en het is nu -5 hier. Max 1 graden in plus vandaag. Maar ik vraag me af of we dat gaan halen vandaag.
Hahahahaha echt he NatasjavE. Hier -6 vannacht i.p.v. -3. Ze zeggen voor vannacht -5 in Ermelo, ben benieuwd. En dinsdag 60% kans op sneeuw,moet ik ook eerst nog zien,ik denk dat dit maandagnacht al valt en overdag meest droog met een enkel sneeuwbuitje.
Vooruitzichten laten best wat sneeuw zien voor het oosten op dinsdag. De sneeuw begint dinsdag in Zeeland en breidt zich in de loop van de dag uit naar de rest van het land.
Ik vind het altijd wel mooi, maar ook onhandig bij de paarden. Het rijden ligt dan even plat. Plus dat het op de weg gevaarlijker is.