Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
waxmeltsenzo schreef:Ik ben aan het kijken voor een leuk kasje voor onder een raam.
Wij hebben wel iets maar daar zou ik nog wat mee moeten doen dan maak ik er een kast en bank van met bijv een kindermatrasje erop. En er zitten vakken in die kan ik dan invullen mandjes of kistjes. Alleen ergens heb ik liever een dicht kasje. Hij mag wel redelijk lang zijn maar laag. Een geen tv meubel zeg maar. Lastig.
MarliesV schreef:[ [url=m/r5gPFn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7PqxB4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jyjlVR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier het bankje inmiddels ook gereed.
Via de buurman wat brandhout gekregen waar we deze planken uit hebben gehaald. Vuren hout. Met blanke wax afgewerkt.
Alleen trekt er 1 krom dus zijn we met vochtig maken aan het proberen deze weer de andere kant uit te laten trekken (scheepsbouw principe)
Resistance schreef:annika_s schreef:Mooie vorderingen weer zeg!
Hier zijn de muren geschilderd ! Wordt nu echt wat al zeg ik het zelf![]()
[ [url=m/JA3WLe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rE6dIO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een mooie kleur! Gaat zeker veel bij passen!Wat wil je met het interieur gaan doen?
vonneke schreef:waxmeltsenzo schreef:Ik ben aan het kijken voor een leuk kasje voor onder een raam.
Wij hebben wel iets maar daar zou ik nog wat mee moeten doen dan maak ik er een kast en bank van met bijv een kindermatrasje erop. En er zitten vakken in die kan ik dan invullen mandjes of kistjes. Alleen ergens heb ik liever een dicht kasje. Hij mag wel redelijk lang zijn maar laag. Een geen tv meubel zeg maar. Lastig.
Een kasje? van glas?
benangelique schreef:Glas vergeten is gelukkig geen ramp. Desnoods tijdelijk een plaat er in, de werkzaamheden kunnen gewoon doorgaan want het kozijn kan er immers gewoon in.
Heeft iemand van jullie een letterbak toevallig? Ik heb een hele oude op de kop getikt maar weet nog niet wat ik erin moet zetten