Oh die S3 mini zou overigens wél kunnen geloof ik, ik bereid mijn budget maar wat verder uit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lotje199 schreef:Dan zou ik de sony nemen omdat die waterdicht is. Ik ben dan weer wel helemaal fan van de goedkopere toestellen van Huawei maar ik weet niet wat het prijs verschil tussen die 2 is?
ElanJV schreef:Lotje199 schreef:Dan zou ik de sony nemen omdat die waterdicht is. Ik ben dan weer wel helemaal fan van de goedkopere toestellen van Huawei maar ik weet niet wat het prijs verschil tussen die 2 is?
Verschil in prijs kan ik niet echt noemen. Wil ze namelijk sowieso niet los kopen. Wil m'n abbo bij T-Mobile dan verlengen en dan is het voor mij te voordeligst (in ieder geval bij de Sony). Wil voor het toestel maximaal 100,- betalen en dan bij het abonnement maximaal 30.- in de maand.
Bij de Sony met 750 MB internet, 50 smsjes en 150 belminuten. Wel 2 jarig abonnement dan. Voor 27 euro per maand. Toestel kost dan nog maar 69.-
Lijkt me een best goede deal?
arabella2000 schreef:Ik heb deze deal voor mijn huawei p6
http://www.gsmtopdeal.nl/product/huawei-p6
Is trouwens van t-mobile, dus je kunt gewoon ook verlengen via deze site
Ben nu aan het wachten op een mail van de bezorgdienst ...
magda_90 schreef:Ik heb aardig een tijdje lopen Googlen naar ervaringen over Belsimpel.nl. Hier op Bokt zijn jullie behoorlijk positief net als op Kieskeurig, dus ik heb op zich vertrouwen in ze. Maar hoe werkt het precies met het overzetten van een abonnement? Bestel je deze in de tijd dat je over mag en regelen zij het net zoals ze het in een winkel doen?
Zijn er ook nieuwe ervaringen bijgekomen toevallig? Dit topic had ik al uitgeplozen voor ervaringen maar wellicht zijn er dus nog niet vermelde.
magda_90 schreef:Vanmiddag zal ik kijken voor de simonly mogelijkheden bij Belsimpel.nl.