Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rien10 schreef:Iemand de gouden tip voor het dagelijks schoonmaken van de inductie kookplaat? Ik kook nu een week of 3 op inductie, maar heb "de" methode nog niet gevonden.
Ik doe nu een druppeltje afwasmiddel, microvezel vaatdoen en heet water, napoetsen met een Izi clean streepvrij doek. Maar toch blijft er iets achter. Ik poets me suf.....
L_iek schreef:Bellatrix schreef:Ik ook niet.
Ik heb het geaccepteerd.
Ik ben nu op het punt dat ik mezelf schaam als ik visite krijg en de zon staat op de ramen

Herfstblad schreef:Suzanne F. schreef:Bij mij is vrijdagmiddag mijn schoonmaakmiddag. En op zaterdagochtend doe ik boodschappen en daarna nog de rest van het schoonmaakwerk tot een uur of 2. Dus ik ben best per week wat uren aan het schoonmaken en wassen en bedden verschonen etc.
Aan de ene kant lijkt het mij ook heerlijk! Ik zie wel eens van die schoonmaak vlogs op tiktok voorbij komen. Sochtends wakker worden, koffie erin en lekker ontbijt. Ondertussen wasje draaien en dan zorgen dat alles mooi schoon wordt. Ik zag laatst iemand die deed alle verwarming uit, ramen open en dan schoonmaken. Dan werd alles heerlijk fris. Nadat alles schoon is lekkere geur in huis en een heerlijke cappuccino met je lievelingsserie. Maar de realiteit is vaak snel dit en snel dat even doen want ik moet weg. Alles moet bij mij ook snel gaan haha
)
, de dagelijkse dingen die ik nu eigenlijk niet eens doe en geen idee meer heb hoe te beginnen, welke routine etc. Iemand tips? L_iek schreef:Heeft iemand de gouden tip voor ramen zemen, ik krijg het gewoon niet goed voor elkaar.
Bellatrix schreef:Ja, haha dat gevoel ken ik.
Ik doe ze wel en dan zie ik her en der nog strepen...ach, dan kunnen ze iig zien dat ik een poging heb gedaan.
rien10 schreef:Iemand de gouden tip voor het dagelijks schoonmaken van de inductie kookplaat? Ik kook nu een week of 3 op inductie, maar heb "de" methode nog niet gevonden.
Ik doe nu een druppeltje afwasmiddel, microvezel vaatdoen en heet water, napoetsen met een Izi clean streepvrij doek. Maar toch blijft er iets achter. Ik poets me suf.....