Ik ben op zoek naar bijkeuken inspiratie
Hoe ziet jullie bijkeuken eruit? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hoe ziet jullie bijkeuken eruit?
.
Zal je niet lastig vallen met nutteloze foto's van de mijne iig
(behalve als je blij wil zijn met je huidige situatie
)
. Het duurt alleen laaang.
Dus hij is hier ookal 4 maanden kaal.
) Maar eens kijken of ik vanavond weer een uurtje kan vinden om de boel te schuren
.
.
Malenka schreef:Boheme, ik zie dat jouw machines op een verhoging staan. Ik denk er ook over om dat te doen in verband met mijn gebrekkige lijf. Als we het doen wordt het blad boven de machines alleen weer te hoog om de was te vouwen. Dus het betekent wel dat ik dat dan weer op de keukentafel moet doen oid. Bevalt het jou dat de machines hoger staan?

Boheme schreef:Malenka schreef:Boheme, ik zie dat jouw machines op een verhoging staan. Ik denk er ook over om dat te doen in verband met mijn gebrekkige lijf. Als we het doen wordt het blad boven de machines alleen weer te hoog om de was te vouwen. Dus het betekent wel dat ik dat dan weer op de keukentafel moet doen oid. Bevalt het jou dat de machines hoger staan?
Ja bevalt heel goed, ik heb 2 grote rietenmanden er boven op staan en ik vouw boven op. Was eerst even wennen maar nu vind ik het ideaal. Heb boven ook de luxe van een "strijkvouwwasopeenhoop" kamer. Bij ons onder de verhoging zit een afvoer, dus ook geen natte bijkeuken meer. Moet alleen nog de drogerdeur omdraaien, de droger is net 3dagen oud.
[ [url=m/9O3PlU.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Ik ben aan het kijken naar een nieuwe eettafel. Ik twijfel echt enorm over de maat... 220 of 260.
Het wordt waarschijnlijk een tafel met een blad van mangohout. Ik vind de warmte en de nerven in dat hout erg mooi, en het is verraasend betaalbaar.
. boeflover schreef:Ik heb ook geen bijkeuken. De wasmachine staat op zolder, daar heb ik wat lijnen gespannen om te drogen en staat een strijkplank. Maar verder is het niet echt ingericht oid.
Ik ben op zoek naar inspiratie voor een thuiswerkplek. Wat hebben jullie zoal? Wat zijn aanraders of juist afraders? Hebben jullie bv extra planten neergezet?

Bielsje schreef:Dit topic is ineens een stuk minder leuk nu ik hoor over bijkeukens, zolders en extra slaapkamers
) Wel een extra kamertje

Mag niet klagen
.Cer schreef:Bielsje schreef:Dit topic is ineens een stuk minder leuk nu ik hoor over bijkeukens, zolders en extra slaapkamers
Same![]()
hier slechts 1 keukentje waar je niet met 2 mensen tegelijk in pas, daar staat ook de wasmachine. Droger heb ik niet (was droogt binnen, want.. ja, zo gaat dat) Wel een extra kamertje
![]()
Thuiswerkplek komt in de woonkamer, ik moet nog wel wat leuks verzinnen. Eettafel eruit gedaan, zit ik toch nooit aan
Nou ja, ik heb een kelder, een paar verdiepingen lager, dat is ook handigMag niet klagen