Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neonlight schreef:Ik vind het allemaal een wassen neus, ook dat eigen financieren. Niemand van de verkopende partij heeft inzicht in jouw financiele situatie, je kunt dus zeggen ik financier een ton zelf en uiteindelijk voor het hele bedrag een hypotheek pakken omdat je die ton helemaal niet hebt. Wel mooi voorrang gekregen bij het huis want "meer zekerheid"? Allemaal schijnzekerheid.
Nadir schreef:Verootjoo, hoe heb je uitgezocht hoe snel jullie huis verkocht wordt? Want dan wil ik dat ook graag even weten
Manzano, oh jee, wat was er zo ongemakkelijk?
Gefeliciteerd Nymeria!
Beau_Myrthe schreef:Wanneer de bedenktijd voorbij is, je geboden hebt zonder voorbehoud van financiering en het lukt echt niet om het huis te bekostigen kun je de koop nog wel ontbinden. In het koopcontract staat alleen wel een boete beschreven meen 10% van de koopprijs. Kost je dus alsnog een hele hoop geld. Ik zou het persoonlijk niet aandurven tenzij het geld op de bank stond.
Fitzroy schreef:Nou, dat ben ik dus niet met je eens. Ik heb helemaal niet aan hoeven geven hoeveel eigen geld ik had. Gewoon onder voorbehoud van financiering. Er is geen bedrag genoemd in mijn koopovereenkomst. Sterker nog, er is niet eens naar gevraagd.
Nadir schreef:Verootjoo, hoe heb je uitgezocht hoe snel jullie huis verkocht wordt? Want dan wil ik dat ook graag even weten
Manzano, oh jee, wat was er zo ongemakkelijk?
Gefeliciteerd Nymeria!
Fitzroy schreef:Nou, dat ben ik dus niet met je eens. Ik heb helemaal niet aan hoeven geven hoeveel eigen geld ik had. Gewoon onder voorbehoud van financiering. Er is geen bedrag genoemd in mijn koopovereenkomst. Sterker nog, er is niet eens naar gevraagd.
Nadir schreef:Oh dat is niet prettig idd Manzano...
Ik vraag altijd aan mensen wat ze willen, ik kan meelopen maar ze mogen ook zelf rondkijken. Vandaag kijkers gehad, morgenochtend weer. Ben benieuwd.