Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pantykous schreef:Kan er niet beter een aparte Scoupy draad komen? Ik vind het niet echt met besparen van doen hebben, meer met gratis spul scoren en dan soms een beetje besparen.
Merell123 schreef:Hoe werkt dat precies bij hello fresh met die aanbieding? Ik durfde het na de kleine lettertjes uiteindelijk niet meer te bestellen, want het was een abbonement waar je per week aan kon geven of je het volgende week wilde maar wel voor donderdag anders kreeg je hem alsnog en moest je de volle prijs betalen.. oftewel moet ik de aanbieding bestellen en dan meteen weer opzeggen?
Banyu schreef:Pantykous schreef:Kan er niet beter een aparte Scoupy draad komen? Ik vind het niet echt met besparen van doen hebben, meer met gratis spul scoren en dan soms een beetje besparen.
Eerder is dit al eens besproken. En scoupy geldt net als alles bij zuinig besparen. Ik denk dst hier meerdere het met me eens zullen zijn.
goeroe schreef:Naar mijn idee is de simpelste manier van besparen nog altijd gewoon om iets niet te kopen. Ik had eerst de neiging om heel veel aanbiedingen in te slaan, maar misschien juist doordat ik er dan relatief goedkoop aan gekomen was gebruikte ik die producten ook heel gemakkelijk en op een eerder moment dan ik oorspronkelijk van plan was. Daardoor werden die aanbiedingen vaak juist 'extra' en laat dat nou net het tegenovergestelde zijn van besparen.