[Info] Bokkers op de woningmarkt deel III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

arabella2000

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 10:40

Is inderdaad niet standaard maar zou wel fijn zijn haha.
Ik verwacht dat het bij deze wat langzamer gaat ivm scheiding (zoiets liet de makelaar vallen).

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 10:41

Als je vol spanning zit te wachten is dat lang, maar ik zou nog niet gaan nabellen.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 10:45

Oh nee dat zeker jiet. Pas volgende week dinsdag ofzo ga ik eens overleggen om actie te ondernemen.
komt de ondehandelingen niet ten goede om er teveel achteraan te zitten ;)
Ik kijk inderdaad langzaam door maar die andere huizen die staan allemaal al wat langer te koop en heeft dus minder haast.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 10:45

arabella2000 schreef:
Is inderdaad niet standaard maar zou wel fijn zijn haha.
Ik verwacht dat het bij deze wat langzamer gaat ivm scheiding (zoiets liet de makelaar vallen).

Kan dan zijn dat de mensen het niet eens zijn met elkaar, gebeurt wel eens dat 1 van de 2 niet wil verkopen. Je zou in zo'n geval de makelaar wel even kunnen bellen om te vragen of hij een idee heeft qua tijd.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 10:47

Arabella
Met scheiding kan het idd langer duren , dan heb je toch te maken met twee verkopende partijen ipv een stel
Dat kan best wat meer moeite kosten om de neuzen dezelfde kant op te krijgen

Ik hoop dat ze snel reageren nu en het een reactie is waar je iets mee kunt

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 10:48

We zullen zien. Ik zorg ervoor dat de telefoon constant geladen is.
Ik heb de tijd en anders zien we wel weer ;0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:01

Ik moest net even grinniken, we zitten een vt wonen te kijken(verbouwen of verhuizen), en het stel wilde evt in Amsterdam wonen. Kregen ze een woning te zien van 90 m2, zegt mijn vriend oh dat zal wel rond de 2 ton zitten. Ik zo, grappemaker, dit gaat wel richting de 4 ton of meer hoor.
Ze zeiden de prijs niet, dus ik kijken op funda, en in de Pijp waar ze in het programma waren krijg je 30 m2 voor 2 ton :') Dit huis zou zo'n €500.000 euro kosten := Mijn vriend schrok zich kapot :')

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:42

Joolien schreef:
Ik moest net even grinniken, we zitten een vt wonen te kijken(verbouwen of verhuizen), en het stel wilde evt in Amsterdam wonen. Kregen ze een woning te zien van 90 m2, zegt mijn vriend oh dat zal wel rond de 2 ton zitten. Ik zo, grappemaker, dit gaat wel richting de 4 ton of meer hoor.
Ze zeiden de prijs niet, dus ik kijken op funda, en in de Pijp waar ze in het programma waren krijg je 30 m2 voor 2 ton :') Dit huis zou zo'n €500.000 euro kosten := Mijn vriend schrok zich kapot :')

Was gister op de tv toch? Ik zat precies hetzelfde te denken. Wat een geld eigenlijk he.

Wij hebben gister getekend voor ons nieuwe huis, zo blij!!! <3 *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Afbeelding

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:44

Ik wacht rustig af. Ga me ook niet druk maken. Als de kijkers vandaag een beter bod doen of die van volgende week. So be it. Dan is het niet voor mij bedoelt. Zit daar wel nog steeds zo nuchter in. Ik weet dat ik doe dan ook tot ergens volgende week eind moet wachten op een reactie. Ga me er ook niet continue mee bezig houden. Kan mijn energie en hoofd wel beter gebruiken. Wel heel diep en lang en droomloos geslapen vannacht. Dat is sinds lang weer.

Cardy gefeliciteerd.

200000 voor een veredelde kamer, :oo en 500000 voor dat huis, ai

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:50

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:53

Geen daglicht wel zo te zien. Twee ramen/deuren en een soort van buiten, maar man man wat een geld en nog lelijk ook van binnen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:56

Proficiat Cardy!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:58

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 14:43

Haha ik was ook aan het kijken inderdaad. Verschrikkelijk! :))
Maar mij moet je sowieso niet in de Randstad zetten. Vreselijk.

Spannend proces hè. Vind het overigens wel heel lang duren arabella. Graag verkopen of niet. Als je niet akkoord gaat met het bod kun je dat prima op korte termijn laten weten. Zeker met een scheiding lijkt het me handig je huis zo snel mogelijk te verkopen. Afwachten dus.

Bij mij was het zo dat de makelaar verdomd weinig tijd had. Alleen tussen 9 en 5 en niet in het weekend. Tja dat werd lastig met werk. Eerste bezichtiging zo gepland en bij de tweede bezichtiging (na 3 keer bellen voor afspraak ) gewoon bij de verkoper aangebeld.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 15:15

Joolien schreef:

ohnee

ik heb buiten 2000m2
en binnen 150m2

vorig jaar gekocht voor nog geen twee ton..
maar ja dan moet je wel in emmercompas willen wonen :+

zelf zeg ik altijd: niemand wil er dood gevonden worden en ik ga er vrijwillig wonen

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 16:07

Amsterdam is echt abnormaal duur. En zou er niet eens dood gevonden willen worden.
Ik vind dat er hele mooie huizen te koop zijn met mooie grond bij in de omgeving van Friesland/Groningen of Drenthe Maarja helaas te ver.

Ik hoop dat er snel iets voor ons komt.

Trouwens nog even een vraagje ben heel benieuwd wat jullie zouden doen. Een tijdje geleden waren we bezig met een woning en bedrijfshal op een industrie terrein. Het feite was dat het 5 minuten rijden was van hier en van werk enzo en het terrein is woon/ werk terrein met alles in de buurt en gewoon aan de oude Rijn dus best gunstig. Maar ze waren bezig al met iemand mondelinge overeenkomst. Wij hebben wel een bod gedaan en konden financiering snel rond krijgen. Het pand staat nog steeds op beschikbaar en wij hebben bijna 2 maand geleden dat bod gedaan. Ze hebben het nog niet op verkocht ovb gezet of iets bijna 2 weken geleden had ik daar weer over gebeld toen zei ze dat de financiën bij die persoon nog niet helemaal rond waren ze verwachtte dat het nog uiterlijk 2 weken zou duren en dan zou het waarschijnlijk op de site ook aangepast worden, wat wij merken bij andere huizen waar we net te laat bij zijn is dat de makelaar het dan op onder bod, of verkocht onder voorbehoud zet. Mijn vriend weet wie de eigenaar is van het pand en we zitten er nu eigenlijk aan te denken om de eigenaar te bellen en kijken hoe het nou zit. Het lijkt er een beetje op dat de makelaar zelf bezig is het te krijgen het is een gunstig terrein en op het bedrijfspand rust o.a een winkel bestemming dat is heel gunstig natuurlijk. Maar wij denken nu dat het nu gewoon eens tijd wordt dan om het rond te maken voor ze anders zijn wij aan de beurt, maar het zal vast niet zo werken.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 16:10

Ik zou gewoon bellen :) een brutaal mens heeft de halve wereld.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 16:12

Zo denk ik dus ergens ook.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 19:10

Nou ik hebt de stoute schoenen aangetrokken en heb gebeld.
De 'koper had uitstel gekregen om de financering rond te krijgen' dat uitstel heeft hij voor de tweede keer gehad. Maar dat vervald na volgende week donderdag. En dan maken we alsnog kans op het pand. De verkoper heeft er zelf niet veel vertrouwen meer in met de koper maar moet echt wachten tot na donderdag ivm een overeenkomst die gemaakt is die dus donderdag vervald. Gaan jullie duimen voor ons, dit is het pand waar tot nu toe niks is gekomen wat het overtroffen heeft kwa mogelijkheden voor mijn vriend en ik vind dat het gewoon moet lukken ;)

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 19:22

Oooh wat spannend waxmelts! Ik duim dat die andere de financiering niet rondkrijgen.

Net in het nieuwe huis van mijn broertje geweest. Vandaag heeft hij de sleutel gekregen. Leuk huisje, maar de onderverdieping is zeer zeker gedateerd. Daar wordt de komende tijd dus aan gewerkt.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 20:08

Spannend!!! Zo zie je maar dat sims even een belletje wel nuttig is :) Duim voor jullie!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 20:24

Ja het heeft alleen weer onzekerheid gebracht, we willen het echt graag hebben en nu is het een week geduld hebben en dan kunnen we weer een bod doen en kijken en hopen. Het zou wel fijn zijn.
We hadden uiteindelijk een nummer wat niet meer werkte echt moeten zoeken naar een goed nummer. Iets zegt mij dat we wel eens geluk kunnen hebben. Had vanmorgen al voorgevoel dat ik hem wilde bellen. En nu heb ik gevoel dat het daar het juiste moment voor is geweest. De beste man leek ook wel precies zo te denken toen ik zei dat ik belde met het motte niet geschoten altijd mis.

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 20:36

Spannend zeg!

Ons huis staat op funda ook nog te koop. Huis wat we gekocht hebben wel gelijk op onder voorbehoud verkocht.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 20:50

Bij mijn broer heeft het heel lang geduurd voor verkocht onder voorbehoud erop stond. Volgens mij pas nadat de hypotheek rond was (waren ze volgens mij vergeten te veranderen).

Hmmm telefoon maar weer aan de lader haha. Elke paar minuten kijke is niet zo goed voor de batterij haha

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 21:13

Makelaars hebben er regelmatig een handje van on huizen gewoon op beschikbaar te laten staan en pas na afwikkeling aan te passen
Levert meer telefoontjes en mailtjes op en dus kansen op klanten voor eventueel andere huizen