Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:ffjor schreef:Het zijn oude mensen die naar een zorgflat willen, huis is al generaties in de familie dus van een restschuld is geen sprake.
Het verschil is nu (als ze in de lijn zakken wat ze tot nu toe deden) eigenlijk nog maar 5000 euro...
Maar we wachten nog maar even af!
Dan is het misschien nóg wel moeilijker voor ze. Dat huis is emotioneel behoorlijk beladen denk ik zo.
danoesje schreef:Symbeami, dat lijkt me inderdaad wel een goed plan van de makelaar. Bezichtigen hebben we nog niet serieus gedaan, alleen op een open huizen dag, om mezelf niet te lekker te maken
danoesje schreef:Whooo keet, fijn! Nja, daarom wil ik dus niet kijken, omdat ik bang ben dat ik verliefd word en dat het een 'verboden liefde' gaat worden
Liezel1 schreef:Hoe denken jullie over bezichtingstijden?
Ik heb geïnformeerd voor een huis waar ik echt verliefd op was geworden... bleek dat de makelaar alleen tijdens kantoortijden werkt/bezichtigingen doet.
Ik vond dat echt oprecht belachelijk. Ik werk 40 uur per week. Moet ik dan voor elke bezichtiging verlof op gaan nemen? Dan ben ik snel voor mn dagen heen... soms vallen huizen ook echt vies tegen, dat vind ik echt zonde van mn (verlof)tijd. Hoe denken jullie daarover of hoe hebben jullie dat gedaan?
Symbeami schreef:Mijn makelaar doet wel op zaterdag bezichtigingen, maar tot nu toe kwamen alle kijkers door de week. Vaak wel aan het eind van de middag of tussen de middag.
En met de open huizen dag hebben we er ook wel aardig wat gehad, is één geïnteresseerde uit voortgekomen, maar die vindt de tijd nog niet rijp.
Soms snap je ook niet waarom mensen een huis komen kijken, is soms ook wel zonde van de tijd van de makelaar. Zo hadden wij laatst een gezin met 3 kinderen, die bij binnenkomst meteen zeiden dat het zo klein was.... uuuhhh tsja staat toch op Funda 100m2, maar ze hadden gehoopt dat het groter was....
En we hadden iemand die vond het te ver van het dorp en teveel grond. Dat zijn dingen die kun je toch op Funda zien?