gefeliciteerd met je aankoop! Ga je geen spijt van hebben!
Aria_zz
Geplaatst: 29-11-13 23:09
Haha bedankt! Nee ik heb het idee dat ik er mijn studentenleven veel simpeler mee ga maken!
Nu mijn vader nog overtuigen (heb hem wel zelf betaald hoor, maar vaders hè )
Shiloh
Geplaatst: 29-11-13 23:10
ooh, echt, ik zou zo hard willen dat ik dat ding al had aan het begin van mijn studie, ipv in de laatste 2 maanden. Zou daar ZO veel plezier aan hebben gehad.
Nog een tip trouwens! Notes Plus is vandaag in de aanbieding. In deze app kun je dus heel snel en makkelijk notities maken. Ook handgeschreven. Vervolgens kun je de app je handschrift laten omzetten in geschreven tekst. Heb het zelf ook pas net aangeschaft maar het schijnt best goed te werken! Lijkt me erg handig als je een stylus hebt om snel aantekeningen bij een college oid te maken!
O bedankt, ga ik even zoeken dan! Ik heb er nu Evernote op staan, zou ook goed moeten werken. En een aantal dingen als dropbox en googledrive voor extra gigs in de clouds (die zin moest ik gewoon even typen ).
Stylus krijg ik van mijn stiefmoeder, lekker handig. Zij heeft een iPad mini1, toen ik daar even mee werkte was ik om
Nee, gaat niet werken. De styli die werken voor ipad hebben allemaal een rubberen "dopje" " kussentje" . Daarom is die Wacom zo fijn. Omdat die vrij dun is, is die vrij nauwkeurig, want je hebt dus geen echte pen punt.
Ja ik heb het gemerkt. Wel jammer. Maar ja het is dan ook geen touche screen, dus het is logisch. Weet alleen niet of zo'n app snel genoeg reageert, we moeten soms echt snel schrijven :s
Als je snel en veel wil typen dan zou ik een klein draadloos toetsenbord kopen en verbinden met de ipad
Die notes-plus app klinkt fijn! Wat kost die nu in de aanbieding? Heb de ipad even niet bij de hand.
Shiloh
Geplaatst: 30-11-13 00:12
4,5 geloof ik. Hij is nog wel een beetje buggie en crasht soms, maar werkt verder wel fijn. De handschrift herkenning (omzetten naar getypte tekst) is trouwens wel nog weer een inapp purchase van 2,79, maar werkt wel super goed. Ik had om te proberen super slordig geschreven, maar op 1 klein foutje na (een naam) pikte die alles goed op. Ik ga deze app zeker gebruikten voor aantekeningen!
Is waarschijnlijk wel alleen vandaag in de aanbieding vanwege black friday
Ik had de 12e de mini bestelt, zaterdag de 16e werd hij verzonden vanuit china. Dinsdag lag hij in het depot van tnt, 1 kilometer van mijn huis vandaan en vrijdag kreeg ik hem pas geleverd! Dat is helemaal frusterend!
Hallo dames, ojee, blondie hier hoor...men neme i cloud op windows, met heeft i cloud op nwe i phone..alle foto's net van oude i phone gehaald en op photostream gezet in i cloud..en nu wil ik ze dus overzetten naar mn nwe i phone en t lukt niet? Ik doe ongetwijfeld iets verkeerd..knopjes die aan moeten staan, staan aan en gebeurd niks, noppes,nada..snoertje al meerdere malen in en uit gedaan in de hoop dat ie ze oiverzet, maar helaas. Het simpel overzetten zoals je via een usb zou doen (je hoort het al, echt heul blond) dat lukt dus niet, want de verwisselbare schijf die ie aangeeft is dus die verdomde photostream, waar alles al staat en niet overzet. Kunnen jullie mij helpen? Aantal foto's zijn nl erg belangrijk voor me en draag die graag dagelijks bij me..maarja, als t aan mij ligt met mn 2 linkerhanden hihi. Dus help????
Shiloh
Geplaatst: 01-12-13 09:59
Je kunt het veel simpeler doen joh. Je oude iPhone verbinden met itunes en dan synchroniseren. iTunes maakt dan een reserve kopie. Vervolgens je nieuwe telefoon verbinden en de reserve kopie op je nieuwe telefoon overzetten. Hij zet dan letterlijk ALLES over. Tot welke website je open had staan in je browser aan toe.
hihim nou ik zal er maar niet bij zeggen dat ik dat heldere moment vannacht kreeg..om vervolgens compleet in paniek te raken..want ik kreeg op een gegeven moment "er zijn 17 mensen je foto's aan het bekijken" hahaha..dus meteen alles herstelt Ik ga het vandaag nog eens proberen...maar mn apps en contacten staan er al in..is er dan ook de mogelijkheid dat ik weer synchroniseer en kopie maak en dan een map kan aanklikken om over te zetten, mn foto's dus? Niet dat mn apps en contacten etc er straks dubbel opstaan? Ochjee,allemaal leuk als het werkt, maar die luxe dingen voor een boerin als ik, is toch wat ingewikkeld hoor haha.
Nee, je kunt volgens mij alleen in zijn geheel een reserve kopie terug zetten.
Als er opd e nieuwe telefoon nog niet teveel nieuwe dingen staan zou ik gewoon resetten naar fabrieks instellingen en als of een reserve kopie doen. Dan is het toch nauwkeuriger dan wanneer je dat allemaal met de hand doet. En het is ZO makkelijk!
Tot nu toe is hij er echt heel blij mee. Hiervoor had hij de gewone 5. Het enige merkbare verschil is dat het scherm net wat mooier is. Er zitten natuurljk wel wat leuke snufjes op zoals de vingerafdruk beveiliging, maar volgens mij zijn dat ook dingen waar je prima zonder kunt. Ik heb nu een jaar een gewone 5 waar ik meer dan tevreden over ben.
Scherm in de 5 en 5S zijn 100% identiek (zijn ook gewoon uitwisselbaar) dus dat zal puur de eigen blik zijn, of dat jouw 5 een paneel van een andere fabrikant heeft (Apple gebruikt meerdere leveranciers) Ik heb ook een 5S, ik kwam van de 4S af (5 maar heel even gehad maar dat toestel heb ik verkocht) en voor mij was het qua batterijduur een grote stap voorwaarts. Voor de rest is het een heerlijk toestel Het verschil zal nu nog niet merkbaar zijn, totdat appmakers de volledige capaciteit van de 5S gaat benutten qua processor etc. De iPhone 5 voldoet echt nog meer dan prima, de grote maar is dat hij behalve bij T-Mobile geen volledige LTE/4G dekking krijgt omdat hij de in Nederland door KPN, Vodafone en Tele2 gebruikte LTE800 frequentie niet ondersteunt
fetisje
Geplaatst: 01-12-13 22:37
Hier in België denk ik niet dat er nog makkelijk een Iphone 5 te vinden zal zijn. Vandaar dat mijn oog viel op de 5S. Momenteel heb ik nog een bejaarde Nokia .