Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samsie schreef:Iemand ervaring met de Iphone 5C Pink 16GB?
Ik heb hem net besteld met een abbonement en hij komt maandag![]()
Heb nu een Samsung Galaxy Fame, vind het 3 keer niks. Heel langzaam en loopt steeds vast.
marsss schreef:Omdat mijn HTC Desire S na 2,5 jaar toch echt bijna overleden is ben ik opzoek naar een nieuwe telefoon. Zit echt enorm te twijfelen tussen een HTC One, HTC One mini en Samsung Galaxy S4 of S4 mini. Het moet in ieder geval een 4G toestel zijn. Iemand ervaring met een van deze telefoons?
Lotje199 schreef:Samsie schreef:Iemand ervaring met de Iphone 5C Pink 16GB?
Ik heb hem net besteld met een abbonement en hij komt maandag![]()
Heb nu een Samsung Galaxy Fame, vind het 3 keer niks. Heel langzaam en loopt steeds vast.
Geen ervaring maar vind het vreselijke geldverspilling. Eigenlijk is het qua hardware en flut telefoon en ik vind ze ook helemaal niet mooi.
Deijs schreef:Iemand ervaring met de SAMSUNG Galaxy Trend Lite S7390 ?
Ik ga voor het eerst een mobiel kopen waar internet, apps,goede camera, instagram, fb etc op zit
Ik geef er het liefst niet meer dan 150 euro voor(als dat uberhaupt mogelijk is) iemand tips?het liefst ook niet een te grote mobiel.
Ik ben echt een leek met mobielen dus tips enzo zijn erg welkom!
Lotje199 schreef:Ik heb die telefoon en ik vind hem werkelijk geweldig!
Enige nadeel is de batterij, gaat bij mij wel makkelijk een dag mee maar bij intensief gebruik helemaal leeg aan het einde van de dag.
Lotje199 schreef:Android is het besturingssysteem van Samsung, Huawei en vast nog wel meer merken.
Dat nummer is de versie, volgens mij heeft de G510 Jellybean 4.2 als ik me niet vergis, 4.3 is volgens mij de nieuwste dus kan nog perfect!
Het heeft een beetje hetzelfde idee als een IPhone, je hebt geen menu knop maar al je apps staan in bladen achterelkaar bij deze versie, vind ik heel fijn werken!
Bellabeerx schreef:Ook ik zie door het bomen het bos niet meerWat een keuze zeg.
Omdat ik een trouwe android gebruiker ben wil ik het wel bij android houden. Nu riep mijn vriend gelijk dat ik maar een Sony Xperia Z moest nemen, die telefoon kon me misschien overleven. En ik moet eerlijk zeggen dat het een mooi dingetje is, maar er zijn nog zoveel meer keuze's!
Samsung is niet helemaal mijn smaak, maar als een samsung mij wel overleefd waarom niet? Naast Samsung heb ik mijn oog laten vallen op de LG Nexus 5 en de LG G2. Wauw, wat zien die er mooi uit!![]()
Heeft iemand ervaring met de LG Nexus 5? Ik heb er wat over voorbij zien komen in het topic. Bij telfort heb je nu een mooi abonnement met 500min/sms en 500mb voor iets van €27.50 zonder dat je nog extra voor de Nexus hoeft te betalen.
Deijs schreef:Ja erg is dat he?ik ga morgen denk ik maar de LG optimus L5 II dual halen.
Deijs schreef:Ik ga ze even bekijken![]()
Ja dat dual boeit mij ook niet maar ik vond die mooier
Ik heb echt een paar eisen:
Minimaal 5 mp camera(met flits, beeldstabilisator etc)
niet te groot
liefst wit
Android dat niet te oud is
Apps kun je op elke smartphone downloaden toch? ik wil graag instagram, twitteren FBen enzo
wifi
xMarloes schreef:Deijs schreef:Ja ik hoor van iedereen weer een anderen die jij noemt ligt héél ver boven mijn budget.
het blijft lastig, ik ga morgen naar de mediamarkt even kijken wat ze daar hebben.
Hoe goed is overigens de camera van huawei?
dan de s3 mini?