xLoki schreef:Hoi, kom even hier binnenvallen... Heeft een van jullie tips waar ik een lekker zittende, trendy bureaustoel kan kopen? Ik vind alle lekker zittende bureaustoelen lelijk, en alle trendy bureaustoelen niet lekker zitten...Hij komt in mijn woonkamer te staan, dus zo'n grote gamestoel oid vind ik echt geen porum... Kamer heeft veel hout, warme kleuren en plantjes. Wil graag een stoel met wieltjes die in hoogte verstelbaar is. Iemand een goede tip?
ligt wel aan je budget, ik heb herman miller stoelen. Niet de duurste hoor, die zijn onbetaalbaar en ik heb ze juist gekocht omdat ze ergonomisch heel goed zijn (ik werk thuis, en erg veel nekklachten).
Maar wij hebben de sayl en de mirra (respectievelijk 4 en 800 euro voor betaald, maar wij hebben showmodellen gekocht). Blijven bureaustoelen, maar als je ze “nieuw” koopt kun je wel de kleuren samenstellen, en ze zijn wel enigszins design (vooral de sayl dan)…. Maar vooral ergonomisch heel goed. Als je een bedrijf hebt of iemand kent… kun je de btw ook aftrekken, scheelt ookal veel op zo’n bedrag.
Maar is even een wilde gok, want volgens mij niet precies waar je naar op zoek bent